HomeHL-MarketΗ Vodafone συμμετείχε με καινοτόμες δράσεις στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Vodafone συμμετείχε με καινοτόμες δράσεις στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Με τρεις καινοτόμες δράσεις, που σηματοδοτούν την έμφαση της εταιρίας στο αύριο, τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας του ανθρώπινου δυναμικού και την πελατοκεντρική της προσέγγιση, γιόρτασε την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών η Vodafone Ελλάδας.

Η πρώτη δράση ήταν η Vodafone Futureland, ένα καινοτόμο γεγονός που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017 στο Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, με αφορμή τη νέα εταιρική ταυτότητα και στρατηγική τοποθέτηση του Ομίλου Vodafone.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν περίπου 4.000 εργαζόμενοι της Vodafone και συνεργαζόμενων εταιριών, με έμφαση στην εξυπηρέτηση των πελατών, οι οποίοι πληροφορήθηκαν για τη νέα στρατηγική τοποθέτηση του Ομίλου και τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία, ενώ παρακολούθησαν ενδιαφέρουσες ομιλίες και εκδηλώσεις.

Η δεύτερη δράση ήταν το Vodafone’s 12, ένα καινοτόμο πρόγραμμα ηθικής αναγνώρισης και ανταμοιβής για τους εργαζόμενους των τηλεφωνικών κέντρων που έρχονται σε καθημερινή επαφή με τους πελάτες της Vodafone.

Στόχος του προγράμματος είναι να φέρει σε επαφή την διοίκηση της εταιρείας με τους εργαζόμενους που ξεχωρίζουν στην εξυπηρέτηση πελατών κάθε μήνα και να τους προσφέρει μία ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη εμπειρία, μέσα από ειδική εκδήλωση, ανταποδίδοντας και επιβραβεύοντας τις υπηρεσίες που προσφέρουν κάθε ημέρα στους πελάτες της Vodafone.

Η τρίτη δράση ήταν το πρόγραμμα CX@Frontline, στο πλαίσιο του οποίου κάθε μήνα υπεύθυνοι των τηλεφωνικών κέντρων της εταιρίας διερευνούν τις δυνατότητες βελτιστοποίησης των διαδικασιών, απόδοσης των συστημάτων και εκπαίδευσης των χρηστών, με στόχο τη βελτίωση τόσο της καθημερινότητας των εργαζομένων, όσο και της εμπειρίας του συνδρομητή.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) από τις 2  έως τις 7 Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή εταιριών και οργανισμών από όλους τους κλάδους της αγοράς.

«Employee NPS μεταφράζεται σε Customer NPS. Employer Brand πάει χέρι – χέρι με το Customer Brand. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας γιατί με αυτό τον τρόπο επενδύουμε και στους πελάτες μας.

Η εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών ήταν ακόμη μία ευκαιρία να επενδύσουμε στα τρία μεγαλύτερα κεφάλαια της Vodafone: τους ανθρώπους μας, τους πελάτες μας και τη μάρκα μας», δήλωσε ο διευθυντής εμπορικών λειτουργιών της Vodafone Ελλάδας, Παναγιώτης Γεωργιόπουλος.

«Το πάθος, η καινοτομία, ο ενθουσιασμός και ο επαγγελματισμός αποτελούν στοιχεία που χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους της Vodafone Ελλάδας. Η ηθική αναγνώριση, η ικανοποίηση και η επαγγελματική εξέλιξη των εργαζομένων αποτελούν στρατηγικό στόχο για την εταιρία μας.

Με την Vodafone Futureland καινοτομήσαμε, ανοίξαμε έναν νέο δρόμο για την επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων και δηλώσαμε την ετοιμότητά μας για να παράσχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες μας στο νέο ψηφιακό περιβάλλον», δήλωσε η διευθύντρια ανθρώπινου δυναμικού της Vodafone Ελλάδας, Φραγκίσκη Μελίσσα.

 

 

Διαφήμιση
Διαφήμιση