Για τροχαία εγκλήματα και όχι ατυχήματα κάνει λόγο ο Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα σε πρόσφατη ανάρτησή του με αφορμή το φονικό τροχαίο που σημειώθηκε στις 17 Αυγούστου έξω από το Πολυτεχνείο Κρήτης όπου ένας Γεωργιανός παρέσυρε σε θάνατο την Στέλλα και τον Γιάννη.

Μάλιστα, ο Σύλλογος επαναφέρει το θέμα εστιάζοντας την κατανάλωση αλκοόλ του Γεωργιανού οδηγού.

Δείτε την ανακοίνωση που έχει τίτλο «Δικαιοσύνη βασισμένη σε αποδείξεις»:

Στην τελευταία ανακοίνωση του SOS Τροχαία Εγκλήματα που αφορούσε στην απόδοση  κατηγοριών σε βαθμό πλημμελήματος και την απελευθέρωση του δράστη του διπλού φονικού έξω από το Πολυτεχνείο Κρήτης στις 17 Αυγούστου από τον εισαγγελέα Χανίων εστιάσαμε στο προφανές της παραβίασης σε πολύ μεγάλο βαθμό του ορίου ταχύτητος (40km/h) που υπάρχει στην περιοχή γεγονός που επιβεβαίωνε όχι μονο η εικονα του ΙΧ του δράστη και τα δεκάδες μέτρα που αυτό εκτόξευσε τα κορμιά των θυμάτων αλλά και τα βίντεο που «διέρρευσαν» αμέσως στο διαδίκτυο και τα ΜΜΕ

Και πιωμένος!!!…έ καί;

Ωστόσο νέο θέμα προέκυψε από τις δηλώσεις του δικηγόρου που εκπροσωπεί τις οικογένειες των θυμάτων. Στις 23 Αυγούστου δυο μέρες μετά την απαγγελία των κατηγοριών αποκάλυψε ότι τα αποτελέσματα του αλκοτέστ στο οποίο είχε υποβληθεί ο δράστης αφορούσαν σε μέτρηση σε εκπνεόμενο αέρα και όχι στο αίμα όπως είχε αφήσει να ενννοηθει ο δικηγόρος του δράστη και άρα η συγκέντρωση 0.35 mg/Lπου ανιχνεύτηκε είναι σαφώς πάνω από το νομιμο όριο που είναι 0.25 mg/l  (για νέους οδηγους με αδεια οδήγησης μέχρι δυο χρόνια το όριο είναι 0.10 στην μέτρηση στον αέρα – ο 20χρονος δραστης δεν αποκλείεται να ανήκει και σ αυτή την κατηγορία).

Όλα αυτά που γνώριζαν οι δικηγόροι από την δικογραφία προφανώς ήταν σε γνώση του εισαγγελέα. Δυό λοιπόν επιβαρυντικοί παράγοντες (ταχύτητα & αλκοόλ) με αποτέλεσμα δυο θανάτους ανθρώπων και ενός ζώου δεν συνιστούν τίποτα πέραν της αμέλειας…

Έχουμε αναφερθεί διεξοδικά για το θέμα του αλκοόλ και της οδήγησης αναφέροντας μάλιστα και συγκεκκριμένα περιστατικα στην Κρήτη με εξωφρενικές συγκεντρώσεις αλκοολ στο αίμα που συμφωνα με τις διεθνεις αναλύσεις τεκμηρίωναν αύξηση της πιθανοτητας εμπλοκης σε θανατηφόρο τροχαίο πολλές φορές και πάνω από 100% και που όλες χαρακτηρίστηκαν ως «αμέλειες» και πλημμελήματα με όσα αυτό συνεπάγεται.

Θα μπορούσαμε επίσης να αναφέρουμε με δεδομένη την ώρα του συμβάντος πως οι σύγχρονες διεθνώς αποδεκτές μελέτες τεκμηριώνουν πως μετά από 16 ώρες αυπνία τα αντανακλαστικά ενός οδηγού «πέφτουν» στο επίπεδο ενός ανθρώπου που έχει συγκέντρωση αλκοολ στο αίμα 0.5 g/L και να ζητήσουμε να διερυνηθεί  και αυτή η παράμετρος αλλα βέβαια θα χαρακτηριζόμασταν γραφικοί.

Αναμένουμε βέβαια να δούμε αν και πότε θα γίνει γνωστο το αν το κινητο του δράστη βρίσκονταν σε λειτουργία αμέσως πριν ή και κατα τη σύγκρουση. Είναι κάτι που θα αργήσει πολύ να γνωστοποιηθεί μια και αυτό απαιτεί απόφαση δικαστικου συμβουλίου και οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας δεν υπακούουν σε εντολές εισαγγελέα (αν δοθούν).

Δυστυχώς και σ αυτή την τραγική υπόθεση ένα ένα εμφανίζονται τα στοιχεία που αποδεικνύουν πως τα τροχαία εγκλήματα μόνο «ατυχήματα» δεν είναι. Και πως ο ιστός  προστασίας των δραστών είναι πανίσχυρος και έχει υφανθεί εδώ και χρόνια στην κοινωνική συνείδηση αλλά και στη πολιτική και δικαστική εξουσία.

Διαφήμιση