HomeHL-9Με το… σταγονόμετρο ψωνίζουν οι Ηρακλειώτες στις εκπτώσεις

Με το… σταγονόμετρο ψωνίζουν οι Ηρακλειώτες στις εκπτώσεις

Τι λέει στο cretapost ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Με το… σταγονόμετρο έκαναν τα ψώνια τους οι Ηρακλειώτες κατά την πρώτη βδομάδα των εκπτώσεων με τους καταστηματάρχες ωστόσο να μην χάνουν την ελπίδα τους.

Όπως αναφέρει στο cretapost, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ηρακλείου Μανώλης Κουμαντάκης «η πρώτη βδομάδα θεωρώ πως ήταν διερευνητική για τους καταναλωτές, έκαναν την έρευνα αγοράς τους. Πιστεύω ότι ο κόσμος από τώρα και μετά θα μπει στα εμπορικά καταστήματα για να ψωνίσει».

Γενναίες εκπτώσεις

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι επιχειρηματίες του Ηρακλείου μπήκαν δυναμικά στις εκπτώσεις με γενναίες προσφορές που αγγίζουν και το 70%.

«Κάναμε γενναίες εκπτώσεις από την αρχή γιατί ξέραμε αφενός το οικονομικό πρόβλημα που έχει κάθε νοικοκυριό και αφετέρου ότι η αγορά έχει πρόβλημα ρευστότητας. Οι τιμές είναι πιο προσιτές από ποτέ κι έτσι ο καταναλωτής μπορεί να βρει ποιοτικά προϊόντα σε πολύ καλές τιμές», επεσήμανε σχετικά ο κ. Κουμαντάκης.

Οδηγίες για έξυπνες αγορές στις εκπτώσεις

  1. Υιοθετούμε συνετή καταναλωτική συμπεριφορά

– Αγοράζουμε έχοντας υπόψη τον οικογενειακό μας προϋπολογισμό και τις οικονομικές μας δυνατότητες. Καταρτίζουμε λίστα με τα απαραίτητα είδη.

– Δεν αγοράζουμε υπό πίεση. Οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν έως το τέλος του καλοκαιριού, οπότε καλό είναι να κάνουμε έρευνα αγοράς και σύγκριση τιμών και ποιότητας,σε συνάρτηση, βέβαια, με τις ανάγκες μας.

  1. Αποφεύγουμε τις παγίδες

-Ελέγχουμε προσεκτικά τα προϊόντα που αγοράζουμε, ώστε να μην είναι ελαττωματικά, δεύτερης διαλογής κλπ. Σε περίπτωση που ένα προϊόν είναι ελαττωματικό, μπορούμε να ζητήσουμε από το κατάστημα επισκευή ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Αυτό δεν ισχύει, αν η ελκυστική τιμή του προϊόντος οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ελαττωματικό και υπάρχει σχετική ενημέρωσή μας.

-Συγκρίνουμε τις τιμές των προϊόντων και δεν παρασυρόμαστε από την τυχόν χαμηλή τιμή κάποιου μεμονωμένου προϊόντος του καταστήματος (προϊόν – κράχτης) ή από υψηλά ποσοστά εκπτώσεων που αναγράφονται γενικώς και αορίστως στις βιτρίνες και δεν αφορούν το σύνολο των προϊόντων που διαθέτει.

-Κρατάμε πάντοτε την απόδειξη αγοράς: Θα τη χρειαστούμε στην περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ή ως απόδειξη για την εγγύηση.

-Επισκεπτόμαστε, αν είναι δυνατόν, τα καταστήματα πριν από τις εκπτώσεις και εντοπίζουμε τα προϊόντα που μας ενδιαφέρουν, ώστε να ελέγξουμε αν οι εκπτώσεις είναι πραγματικές και σε τι ποσοστό.

-Ρωτάμε για την πολιτική του καταστήματος για τυχόν αλλαγές, ώστε να μη βρεθούμε προ εκπλήξεως. Συνήθως στις προσφορές τα καταστήματα δεν κάνουν αλλαγές.

– Οι πλασματικές εκπτώσεις και προσφορές είναι παράνομες. Αποτελούν μορφή παραπλάνησης του καταναλωτή και, ως εκ τούτου, απαγορεύονται.

Διαφήμιση
Διαφήμιση