HomeΚΡΗΤΗΤι απαντά η διοίκηση του νοσοκομείου σε καταγγελία πολίτη

Τι απαντά η διοίκηση του νοσοκομείου σε καταγγελία πολίτη

Για το τηλεφωνικό κέντρο και το χώρο στάθμευσης του Βενιζελείου

Διαφήμιση

Με ανακοίνωσή του ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ-Βενιζελείου Γ. Τασσόπουλος απαντά σε καταγγελία Ηρακλειώτη πολίτη σχετικά με τη μη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου του Βενιζελείου και την μη ασφαλή λειτουργία του χώρου στάθμευσης του νοσοκομείου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Απαντώντας στα δημοσιεύματα που αφορούν την καταγγελία Ηρακλειώτη πολίτη σχετικά με τη μη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου του Γ.Ν. «ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟ», κατά τη διάρκεια της νυχτερινής βάρδιας στις 28/06/17, καθώς και την μη ασφαλή λειτουργία του χώρου στάθμευσης , σας γνωρίζουμε τα παρακάτω:

  1. Το τηλεφωνικό κέντρο του νοσοκομείου λειτουργεί σε 24ωρη βάση. Στο τηλεφωνικό αρχείο του νοσοκομείου υπάρχουν 64 καταγεγραμμένες κλήσεις τις οποίες διαχειρίστηκε ο τηλεφωνητής, κατά τη νυχτερινή βάρδια του στις 28/06/2017 και τις ώρες από 23:00μμ έως τις 06:00π.μ.
  2. Το όχημα ιδιοκτησίας εργαζόμενης του νοσοκομείου, από το οποίο φέρεται να εκλάπησαν τα «τάσια» των τροχών, δεν είχε σταθμεύσει στον ελεγχόμενο χώρο στάθμευσης του νοσοκομείου, ο οποίος μετά από πολλά χρόνια εγκατάλειψης, ανακαινίστηκε, φωτίσθηκε διαθέτοντας πρόσθετα  και κάμερες καταγραφής.  Ο φωτισμός και η τοποθέτηση καμερών έχουν προγραμματισθεί  να επεκταθούν και στους άλλους χώρους στάθμευσης, καθώς και περιμετρικά του νοσοκομείου. Σε κάθε περίπτωση επισκέπτες και εργαζόμενοι οφείλουν να τα διασφαλίζουν και οι ίδιοι στους χώρους στάθμευσης, χωρίς υποχρέωση του νοσοκομείου,  παρά τον έλεγχο και την επιτήρηση που γίνεται σε όλους τους χώρους του νοσοκομείου. Επίσης υπάρχει καθημερινή συνεργασία με την Αστυνομία, με στόχο να μην υπάρχουν τέτοια φαινόμενα».
Διαφήμιση