HomeHL-9Κρητικός επιστήμονας στην Αμερικανική Ακαδημία Τεχνών και Επιστημών

Κρητικός επιστήμονας στην Αμερικανική Ακαδημία Τεχνών και Επιστημών

Κατάγεται από τις Αρχάνες Ηρακλείου

Η Αμερικανική Ακαδημία Τεχνών και Επιστημών επέλεξε 228 νέα μέλη, από τα οποία τα 40 προέρχονται από 19 χώρες. Ανάμεσα τους βρίσκονται και 5 διακεκριμένοι Έλληνες επιστήμονες. Ένας εξ αυτών ζει στην Ελλάδα.

Συνολικά, τα μέλη της Ακαδημίας ανέρχονται σε 4900 εκ των οποίων τα 600 είναι από το εξωτερικό (Foreign Honorary Members).

Στη λίστα συμπεριλαμβάνονται μερικοί από τους πιο καταξιωμένους ακαδημαϊκούς, επιστήμονες, συγγραφείς, καλλιτέχνες, πολιτικούς, επιχειρηματίες και φιλάνθρωπους.

Η Αμερικανική Ακαδημία Τεχνών και Επιστημών, που ιδρύθηκε το 1780, είναι ένα από τα ανεξάρτητα ερευνητικά κέντρα των ΗΠΑ, που συγκαλεί τους ηγέτες από διάφορους τομείς να ανταποκριθούν στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Αμερική και ο κόσμος.

Το έργο της Ακαδημίας προωθείται από τα εκλεγμένα μέλη του, τα οποία είναι ηγέτες στους ακαδημαϊκούς κλάδους, τις τέχνες, τις επιχειρήσεις και τις δημόσιες υποθέσεις από όλο τον κόσμο.

Η επίσημη υποδοχή των νέων μελών θα γίνει σε τελετή στις 7 Οκτωβρίου 2017, στο Cambridge της Μασαχουσέτης.

Ποιος είναι ο Νικόλας Χρηστάκης

Ο Νικόλας Χρηστάκης είναι κοινωνικός επιστήμονας και γιατρός που διεξάγει την έρευνα σχετικά με τους κοινωνικούς παράγοντες που επηρεάζουν την υγεία, την υγειονομική περίθαλψη και τη μακροζωία. Διευθύνει το Εργαστήριο Φύσης του Ανθρώπου στο Πανεπιστήμιο του Yale, και είναι ο συν-διευθυντής του Ινστιτούτου για την Επιστήμη των Δικτύων στο Yale.

Είναι επίσης κάτοχος της έδρας Sol Goldman Family ως καθηγητής Κοινωνικών και Φυσικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο του Yale.

Μάλιστα, σύμφωνα με μελέτη του οι φίλοι των ευτυχισμένων ανθρώπων έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να είναι ευτυχισμένοι και οι ίδιοι. Συνεπώς, η ευτυχία είναι μεταδοτική! Μάλιστα, όσο μικρότερη είναι η φυσική απόσταση μεταξύ των φίλων, τόσο μεγαλύτερη είναι η επίδραση που υπάρχει στην ευτυχία του άλλο.

Το περιοδικό Τime τον συμπεριέλαβε για το 2009 στον κατάλογο των 100 ανθρώπων με τη μεγαλύτερη επιρροή στον πλανήτη.

Ο πατέρας του, Αλέκος Χρηστάκης, πυρηνικός φυσικός και κοινωνικός επιστήμονας, με μεγάλη καριέρα σε αμερικανικά πανεπιστήμια, ζει πλέον τον περίπου μισό χρόνο στις Αρχάνες της Κρήτης.

Ο Νίκολας έζησε τρία χρόνια στην Αθήνα στην προσχολική του ηλικία, την επισκεπτόταν τα καλοκαίρια όταν ήταν μαθητής, ενώ σποραδικά την επισκέπτεται και σήμερα.

Παντρεμένος από το 1991 με την Έρικα, δασκάλα και πτυχιούχο του Χάρβαρντ, έχουν αποκτήσει τρία παιδιά, τον Σεμπάστιαν, τον Λύσανδρο και την Ελένη.