HomeHL-9Βγαίνουν στους δρόμους ξανά…για την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου

Βγαίνουν στους δρόμους ξανά…για την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου

Μηχανοκίνητη πορεία στο αεροδρόμιο Χανίων

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Στους δρόμους βγαίνουν ξανά οι Χανιώτες, διαμαρτυρόμενοι για την εκχώρηση του αεροδρομίου Χανίων “Ι. Δασκαλογιάννης” στη γερμανική εταιρεία Fraport.

Αυτή τη φορά τα μέλη της Ανοιχτής Πρωτοβουλίας Πολιτών ενάντια στην παραχώρηση του αεροδρομίου, διοργανώνει μηχανοκίνητη πορεία σήμερα προς τον αερολιμένα Χανίων.

Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν θα πρέπει να συγκεντρωθούν αρχικά στις 11 το πρωί στην Πλατεία Δικαστηρίων και έπειτα όλοι μαζί θα πραγματοποιήσουν την πορεία διαμαρτυρίας.

Σε σχετική ανακοίνωση, που εξέδωσαν, επισημαίνουν:

“Πιστεύουμε ότι η εκχώρηση του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» της Δυτικής Κρήτης στους Γερμανούς αποτελεί μέγιστη πράξη υποτέλειας και ντροπής για την ιστορία μας, τους αγώνες του Λαού μας για εθνική ανεξαρτησία μας και για τις απελευθερωτικές παραδόσεις του τόπου μας. Οι πολίτες της Δυτικής Κρήτης θα πρέπει να γνωρίζουν τα εξής: Η συγκεκριμένη εκχώρηση δεν είναι μία κλασικού τύπου ιδιωτικοποίηση (έστω κι αν διαφωνούμε και με αυτήν) αφού το μεγαλύτερο ποσοστό της Fraport ανήκει στο Γερμανικό δημόσιο. Πρόκειται δηλαδή για μια καθαρή μεταφορά δημόσιου πλούτου από το Ελληνικό προς το Γερμανικό Κράτος !!

Το αεροδρόμιο των Χανίων παρουσιάζει σταθερή ετήσια αύξηση επιβατικής κίνησης 7-12%, ενώ οι Γερμανοί υπόσχονται αύξηση μόνο 2,5%. Επιπρόσθετα το αεροδρόμιο παρουσιάζει καθαρά κέρδη της τάξης των 15 εκατομμυρίων ευρώ!! Παραχωρούμε δηλαδή ένα κερδοφόρο περιουσιακό στοιχείο των Ελλήνων πολιτών. Τα έργα στο Αεροδρόμιο πραγματοποιούνται με χρήματα του Ελληνικού κράτους και κοινοτικά κονδύλια. Η Fraport δεν έχει βάλει ούτε πρόκειται να βάλει χρήματα. Οι αυξήσεις των τελών του αεροδρομίου από τα 12 στα 26,5 € ανά διαδρομή καθιστά το αεροδρόμιο τόσο ακριβό όσο και το «Ελ.Βενιζέλος».

Την επιβάρυνση αυτή θα πληρώσουν οι ίδιοι οι ταξιδιώτες, εμείς και οι οικογένειες μας.

Η πρόθεση της Fraport για δημιουργία εμπορικών κέντρων στη περιοχή των Αεροδρομίων οδηγεί σε καταστροφή των εμπορικού ιστού των μικρών ελληνικών πόλεων όπως είναι τα Χανιά και το Ρέθυμνο. Είναι πλέον γεγονός ότι η Fraport δεν είχε τα απαιτούμενα κεφάλαια και πρόσφατα απευθύνθηκε σε Τράπεζες στις οποίες συμμετέχει το ελληνικό κράτος αλλά και στην ελληνική Alpha Bank η οποία έχει ανακεφαλαιοποιηθεί με χρήματα των Ελλήνων πολιτών!

Επί της ουσίας εξαπάτησαν το Ελληνικό Δημόσιο. Και τους δίνουμε τα αεροδρόμια και τους πληρώνουμε για να τα πάρουν. Μόνο μια επαίσχυντη αποικιακή σύμβαση θα εξαιρούσε από τον ΕΝΦΙΑ τη Γερμανική εταιρεία Fraport την στιγμή που το Κράτος τον επιβάλει ακόμα και στο «Χαμόγελο του Παιδιού»! Επίσης υποχρεώνεται ο Δήμος Χανίων – τον οποίο ενισχύουν όλοι οι Χανιώτες πολίτες – να παρέχει δωρεάν υπηρεσίες αποκομιδής σκουπιδιών, υπηρεσίες αποχέτευσης, φωτισμού και άλλων δημοτικών παροχών στους Γερμανούς.

Σύμφωνα με την αποικιακή σύμβαση το κράτος και όχι η FRAPORT θα αποζημιώνει για θάνατο ή ζημία προσώπου ή περιουσίας. Δηλαδή, με απλά λόγια, παραλήψεις τις Γερμανικής Fraport θα τις αποζημιώνει στο ακέραιο το Ελληνικό Δημόσιο. Άρα, οι φόροι των Ελλήνων πολιτών. Ο «Επενδυτής» σίγουρα θα έχει κέρδη. Μόνο που αυτά δεν θα είναι κέρδη της τοπικής κοινωνίας αλλά κέρδη που θα διανεμηθούν στο Γερμανικό Κράτος. Πολίτες της Δυτικής Κρήτης, Η εκχώρηση του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» και των υπολοίπων 13 περιφερειακών αεροδρομίων είναι αποτέλεσμα εκβιασμού της χώρας από τους δανειστές και ειδικά από την Γερμανική κυβέρνηση. Η σύμβαση έχει αποικιακό χαρακτήρα εφόσον αποτελεί το ακραίο προϊόν του συμβιβασμού, της συνθηκολόγησης και της οικονομικής κατοχής της χώρας. Δεν αναγνωρίζουμε κανένα νέο «καθεστώς» ιδιοκτησίας ή λειτουργίας του Αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» και θεωρούμε ανεπιθύμητη στον τόπο μας, τη Γερμανική εταιρεία Fraporτ.

Επιδιώκουμε την ορθολογική και αποτελεσματική λειτουργία του «Δασκαλογιάννης» καθώς και των υπολοίπων περιφερειακών αεροδρομίων με την επανεπένδυση των κερδών σε κτιριακές και άλλες υλικοτεχνικές υποδομές οι οποίες θα βελτιώνουν την λειτουργία και την προσβασιμότητα των ντόπιων και των ξένων επισκεπτών. Αυτό θα συμβεί μόνο με την δημιουργία ενός δήμοσιου-κρατικού Ενιαίου Φορέα Διαχείρισης Αερολιμένων ο οποίος θα λειτουργεί ορθολογικά και μη πελατειακά”.

Διαφήμιση
Διαφήμιση