HomeΚΡΗΤΗΓρίφος η εξέλιξη του διαγωνισμού για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Γρίφος η εξέλιξη του διαγωνισμού για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Δεν κατεβάζουν προσφορά στον προγραμματισμένο για αύριο διαγωνισμό για το Καστέλι, η κοινοπραξία της Γαλλικής Vinci και του Άκτωρα.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του newmoney.gr, το σχήμα που θεωρείτο από τις ισχυρότερες υποψηφιότητες για την σύμβαση παραχώρησης έχει ζητήσει παράταση μέχρι τις 15 Ιανουαρίου ενώ με το ένα πόδι έξω εμφανίζονται και οι Κινέζοι της «China «State Construction Engineering Co» με την Archirodon και Zurich Airport που ήταν στα φαβορί τους τελευταίους μήνες για το Καστέλι, μεταφέροντας ανάλογα αιτήματα.

Στο υπουργείο Υποδομών μέχρι την Τετάρτη το μεσημέρι, υπήρχε κινητικότητα ως προς την διεξαγωγή του διαγωνισμού καθώς εστάλη πρόσκληση προς όλα τα μέλη της Επιτροπής του διαγωνισμού, για να προσέλθουν αύριο το πρωί στις 9.00 π.μ προκειμένου να διεξαχθεί ο διαγωνισμός.

Ωστόσο τα μηνύματα που έρχονταν από τις ενδιαφερόμενες εταιρείες κινούνταν σε διαφορετικές κατευθύνσεις με τις πληροφορίες να γέρνουν προς την ακύρωση του έργου για πολλοστή φορά.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες το μόνο σίγουρο σχήμα για να καταθέσει προσφορά στην δημοπρασία είναι η Τέρνα με την Ινδική GMR. Προσφορά δήλωναν ότι θα καταθέσουν και από την πλευρά της J&P Άβαξ- Bouygues – Aeroports de Paris που επίσης δεν έχει ζητήσει παράταση.

Στο υπουργείο Υποδομών επιδιώκουν ο διαγωνισμός να τρέξει με πάνω από ένα ενδιαφερόμενο, παρά τις απόψεις των συμβούλων που υποστηρίζουν ότι με το ρίσκο της χώρας και το ευρύτερο χρηματοοικονομικό περιβάλλον είναι θρίαμβος ακόμη και μία προσφορά.

Η ύπαρξη ενός υποψηφίου προβάλλει και ένας από τους βασικούς λόγος που αναβλήθηκε ο διαγωνισμός του Σεπτεμβρίου μολονότι και τότε υπήρχαν αιτήματα για αναβολή.

Στους κόλπους των εταιρειών υπάρχουν ακόμη πολλές ασάφειες για το διαγωνισμό και το θέμα της συμμετοχής του δημοσίου στην εταιρεία παραχώρησης είναι μία από αυτές.

Η επιδίωξη του υπουργείου, το δημόσιο να διατηρήσει αυξημένη συμμετοχή, βρίσκει αντίθετες πολλές εταιρείες, χωρίς όμως να υπάρχουν περιθώρια ελιγμών.

«Δεν είναι δυνατό να μιλάμε για αποκρατικοποιήσεις και η κυβέρνηση να επιδιώκει αυξημένη συμμετοχή του δημοσίου» υποστηρίζουν στελέχη του κατασκευαστικού κλάδου που εκτιμούν ότι με αυτό το μοντέλο, το έργο δεν βγαίνει.

Newmoney.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση