HomeΚΡΗΤΗΗ Ανυπότακτη Κρήτη για το φονικό τροχαίο στον ΒΟΑΚ

Η Ανυπότακτη Κρήτη για το φονικό τροχαίο στον ΒΟΑΚ

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Ερωτήσεις για τις καταγγελίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες σχετικά με το φονικό τροχαίο, που σημειώθηκε την Τετάρτη 12 Ιανουαρίου οπότε κι έχασαν την ζωή τους ο Διομήδης Τσικανδηλάκης και η Κατερίνα Σταματάκη, απευθύνει με ανακοίνωσή της στους αρμόδιους φορείς.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Πριν λίγες μέρες στο Ηράκλειο γίναμε μάρτυρες ενός τραγικού περιστατικού. Δύο συμπολίτες μας, η Κατερίνα Σταματάκη και ο Διομήδης Τσικανδυλάκης, έχασαν τη ζωή τους  στο διπλό θανατηφόρο τροχαίο που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης 12 Ιανουαρίου στον κόμβο Καστελλίου.

Τα ακριβή αίτια και οι συνθήκες του δυστυχήματος είναι βέβαια έργο της τροχαίας. Εντούτοις, σύμφωνα με σχετικά δημοσιεύματα, λίγη ώρα πριν από το τραγικό τροχαίο διερχόμενη οδηγός κάλεσε το 100 και ενημέρωσε ότι κάποια από  τα διαχωριστικά –  νερομπαριέρες – που είχαν τοποθετηθεί στον κόμβο από τις κατασκευάστριες εταιρείες του έργου οδοποιίας στον βόρειο οδικό άξονα είχαν μετατοπισθεί προς τη μέση του δρόμου εμποδίζοντας την ασφαλή διέλευση των οχημάτων. Δυστυχώς για δύο συνανθρώπους μας και τις οικογένειες τους το κακό δεν άργησε να συμβεί.

Με αφορμή το τραγικό αυτό περιστατικό υπενθυμίζουμε ότι η σήμανση και τα πλαστικά διαχωριστικά – νερομπαριέρες – στον κόμβο Καστελλίου είχαν τοποθετηθεί και παρέμεναν στο χώρο επί ενάμιση χρόνο τουλάχιστον προκειμένου να διευκολυνθούν οι απαραίτητες εργασίες που εκτελούνται κατά μήκος της εθνικής οδού.

Παρόλα αυτά είναι γνωστό ότι οι εργασίες στο συγκεκριμένο τμήμα είχαν διακοπεί εδώ και πολλούς μήνες.

Για ποιο λόγο λοιπόν οι αρμόδιοι δεν μερίμνησαν για την απομάκρυνσή τους και την αποκατάσταση της κυκλοφορίας σε ένα τόσο πολυσύχναστο σημείο όλο αυτό το διάστημα; Κι αν όντος ήταν απαραίτητο να παραμείνουν στον κόμβο παρά την πολύμηνη διακοπή των εργασιών για ποιο λόγο δεν φρόντισαν οι υπεύθυνες εταιρείες να πραγματοποιούν τακτικά τους απαραίτητους ελέγχους της σήμανσης και να συμπληρώνουν τις νερομπαριέρες με την  προβλεπόμενη ποσότητα νερού ώστε να παραμένουν σταθερές στη θέση τους;

Επιπλέον ποια μέριμνα έλαβε ο αρμόδιος φορέας (ΟΑΚ) για τον εφαρμογή των παραπάνω και την ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών; Δυστυχώς τα ερωτήματα αυτά τίθενται κατόπιν ενός τραγικού περιστατικού. Περιμένουμε τώρα από τους αρμόδιους να αναζητήσουν τις ευθύνες όπου αυτές υπάρχουν.

Διαφήμιση
Διαφήμιση