HomeΚΡΗΤΗΠόσο θέλει να στηθεί μία «επιχείρηση» σε … τρίκυκλο;

Πόσο θέλει να στηθεί μία «επιχείρηση» σε … τρίκυκλο;

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Η «επιχειρηματική» ιδέα προφανώς και δεν είναι καινούργια. Το στήσιμο της επιχείρησης όμως δείχνει πως είναι προσεγμένο στις … λεπτομέρειες. Καταρχήν, το «κατάστημα» είναι ευέλικτο και ελαφρύ έτσι ώστε να μπορεί η ιδιοκτήτρια – υπάλληλος – τροφοδότρια της τρίκυκλης «μπουτίκ» να το χειρίζεται άνετα. Το «εμπόριο» εξάλλου είναι μια εξαντλητική δουλειά, φανταστείτε να πρέπει να παρκάρεις και να ξεπαρκάρεις την επιχείρηση κάθε τόσο. Επίσης, έχει ληφθεί η απαραίτητη μέριμνα για την αντιμετώπιση του μεσημεριανού καυτού ήλιου της Κρήτης, έτσι ώστε να προστατεύεται η επιχειρηματίας και ταυτόχρονα το ίδιο το εμπόρευμα από το ξεθώριασμα, με την εγκατάσταση της ομπρέλας θαλάσσης. Το «κατάστημα» φέρει και ενσωματωμένη βιτρίνα με την αναρτημένη πραμάτεια στην κοινή θέα, ώστε οι καταναλώτριες να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των προϊόντων. Βεβαίως, τίθεται ένα ζήτημα με την απουσία δοκιμαστηρίου, αλλά εν πάσει περιπτώσει… η καλή θέληση μετράει.

tsiggana

Προσεκτικά επιλεγμένο είναι και το target group στο οποίο απευθύνεται το εμπόρευμα, αφού είναι εμφανές ότι τα μοντελάκια απευθύνονται σε κυρίες λίγο μεγαλύτερης ηλικίας. Γι’ αυτό και το «κατάστημα» περιφέρεται στις γειτονιές του Ηρακλείου. Όσο για την ποιότητα των προϊόντων …. εναπόκειται στη διερευνητική ικανότητα των πελατισσών.

Πάντως, η επιχειρηματίας – Ρομά με το τρίκυκλο κατάστημα, στη θέα του φωτογραφικού φακού χάρισε ένα υπομειδίαμα μεταξύ αυταρέσκειας και υποψίας! Απλές, καθημερινές σκηνές στο Ηράκλειο του 2015.

Σ.σ. Το περιεχόμενο της ανάρτησης έχει αποκλειστικά και μόνο χιουμοριστικό χαρακτήρα.

Διαφήμιση
Διαφήμιση