HomeΚΡΗΤΗΣεμινάριο «Κερδίζοντας τον πελάτη»

Σεμινάριο «Κερδίζοντας τον πελάτη»

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Οι τεχνικές πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών, οι οποίες έχουν αποδειχθεί επιτυχείς στο παρελθόν, σήμερα είναι αναγκαίες μεν, αλλά όχι πια αρκετές για τη βιώσιμη πορεία μιας επιχείρησης. Αυτό που χρειάζεται να κάνουν οι επιχειρήσεις είναι ν’ αλλάξουν κατεύθυνση και να εστιάσουν στο χτίσιμο της εμπειρίας του πελάτη.

Το σεμινάριο που διοργανώνει το ΚΕΚ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ απευθύνεται σε ιδιοκτήτες Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων, Ελεύθερους Επαγγελματίες, Νέους Επιχειρηματίες, πωλητές και στελέχη πωλήσεων, φορείς (δημόσιοι, ιδιωτικοί) επιφορτισμένους με την προώθηση και ανάπτυξη ΜΜΕ, καθώς και σε συνεταιριστικές οργανώσεις με ενδιαφέρον στην προώθηση των προϊόντων τους.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δώσει ιδέες και λύσεις στους συμμετέχοντες, ώστε να επαναπροσδιορίσουν τη σχέση με τους πελάτες τους και να βελτιώσουν την ποιότητα εξυπηρέτησης, χωρίς ν’ αυξήσουν τα σχετικά κόστη. Να βοηθήσει επίσης τους συμμετέχοντες να διευρύνουν το πελατολόγιο τους μέσω συστάσεων και διαφήμισης ‘από στόμα σε στόμα’ και ν’ αυξήσουν την πιστότητα των πελατών προς την εταιρεία τους.

Ενότητες Σεμιναρίου:

Μέρα 1: Σύγχρονη Πώληση & Εξυπηρέτηση – Από την παροχή υπηρεσιών στη δημιουργία εμπειριών

  • Πότε η εξυπηρέτηση πελατών ξεπερνάει τις προσδοκίες
  • Γυρνώντας σελίδα: Οι βασικοί κανόνες εξυπηρέτησης και πώλησης τότε και σήμερα
  • Προβολή ταινίας: Pike Place Fish Market, Seattle
  • Μελετώντας πραγματικές περιπτώσεις – Γιατί οι τεχνικές πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών -που στο παρελθόν έχουν αποδειχθεί επιτυχείς- σήμερα είναι αναγκαίες μεν, αλλά όχι πια αρκετές

Μέρα 2: Αξιολόγηση παροχής υπηρεσιών και ατομικό πλάνο δράσης αναφορικά με τη δημιουργία εμπειριών

Στο πλαίσιο πρακτικών ομαδικών και ατομικών ασκήσεων κάθε συμμετέχοντας θα

  • κάνει μια μετρήσιμη αξιολόγηση του επιπέδου εξυπηρέτησης που παρέχει
  • θ’ αποκτήσει μια ξεκάθαρη εικόνα των περιοχών που θα μπορούσαν να βελτιωθούν
  • θα δημιουργήσει ένα πλάνο δράσης για το πως μπορεί να σκηνοθετεί ‘εμπειρίες’ για τους πελάτες της επιχείρησης του

Μέρα 3: Ψυχολογία πωλήσεων

  • Μπαίνοντας στην θέση του πελάτη: Ενσυναίσθηση κατά τη διάρκεια της πώλησης
  • Προβολή ταινίας: Απαιτητικοί Πελάτες
  • Πελάτης για πάντα: Μετα-αγοραστική εξυπηρέτηση & Αύξηση πιστότητας πελατών

Δικαίωμα συμμετοχής :

Το κόστος του προγράμματος είναι 80€  ανά συμμετοχή.

Χρόνος Διεξαγωγής : 10 ώρες   Δευτέρα 22/06, Τετάρτη 24/06  και Δευτέρα  29/06   από 18:00μ.μ έως 21:00μ.μ

Εισηγήτρια : Η Εβίτα Ταχατάκη έχει σπουδάσει ψυχολογία στην Αγγλία το 1997 με μεταπτυχιακό στις Ηλεκτρονικές εκδόσεις και επικοινωνίες  στο USL του Λονδίνου. Εργάζεται ως σύμβουλος επιχειρήσεων στην εταιρεία SPC και έχει συμμετάσχει με ομιλίες σε σεμινάρια και ημερίδες.

Επικοινωνία:  Πληροφορίες στο Κ.Ε.Κ. του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Κορωναίου 9, τηλ/νο 2810-302736 & 302730 κα Βενιχάκη Μαίρη  email: [email protected]  φαξ 2810-227189, [email protected] από τις 08:00 έως 15:00 μ.μ. και αιτήσεις στην ιστοσελίδα: www.katartisi.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση