HomeΚΡΗΤΗ«Η συνάντηση Χρυσοχοΐδη πρέπει να έχει συγκεκριμένη ατζέντα για το ΒΟΑΚ»

«Η συνάντηση Χρυσοχοΐδη πρέπει να έχει συγκεκριμένη ατζέντα για το ΒΟΑΚ»

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Να υπάρξει συγκεκριμένη ατζέντα όσον αφορά τον ΒΟΑΚ, στην συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί κατά την επικείμενη επίσκεψη του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη στο Ηράκλειο, την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου, στο ξενοδοχείο «Ατλαντίς», ζητά ο Βουλευτής Ηρακλείου κ. Λευτέρης Αυγενάκης με επιστολή του προς τον Υπουργό κ. Χρυσοχοΐδη,  όλους τους Βουλευτές της Κρήτης, τον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης κ. Γρηγόρη Ροκαδάκη, τον Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρο Αρναουτάκη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΚ κ. Λευτέρη Κοπάση.

Όπως υπογραμμίζει ο Βουλευτής, «ζητώ να υπάρξουν σαφείς απαντήσεις σε ζητήματα που πρέπει να γνωρίζουμε όλοι μας, εάν θέλουμε να είμαστε χρήσιμοι στο διάλογο που έχει ανοίξει σε κεντρικό αλλά και σε τοπικό επίπεδο το τελευταίο διάστημα, ώστε να πάρουμε συγκεκριμένη, υπεύθυνη και ρεαλιστική θέση απέναντι στο ζήτημα ενός σύγχρονου και ασφαλούς οδικού δικτύου στη Κρήτη».

Αναλυτικά το κείμενο της επιστολής:

«Με ικανοποίηση λάβαμε πρόσκληση για συνάντηση μαζί σας, την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014, στο Ξενοδοχείο «Ατλαντίς» στο Ηράκλειο, με θέμα «Υποδομές Κρήτης».

Ωστόσο, στην πρόσκληση δεν αναφέρεται η ατζέντα και τα θέματα που θα συζητήσουμε κατά τη συνάντησή μας αυτή.

Ως εκ τούτου, επειδή ούτε εσείς κύριε Υπουργέ, ούτε κι εμείς ως εκπρόσωποι της τοπικής κοινωνίας, είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε συναντήσεις επί συναντήσεων χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένη ατζέντα, ζητώ, πέρα από τα θέματα που εσείς ως Υπουργός κρίνετε ότι πρέπει να κάνετε γνωστά στην τοπική κοινωνία, να αφιερώσουμε όσο χρόνο απαιτείται για την διεξοδική ενημέρωση και συζήτηση γύρω από τα θέματα του ΒΟΑΚ.

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος ζητώ να υπάρξουν σαφείς απαντήσεις στα πιο κάτω ερωτήματα:

α)  πόσες είναι οι ώριμες μελέτες που έχουν στη διάθεσή τους οι υπηρεσίες σας σήμερα, σε πόσα χιλιόμετρα συνολικά αντιστοιχούν και ποιος ο προϋπολογισμός τους;

β) πόσες είναι οι μελέτες που βρίσκονται σε εξέλιξη, σε πόσα χιλιόμετρα αντιστοιχούν και ποιος είναι ο προϋπολογισμός τους; Υπάρχει εκτίμηση χρόνου ολοκλήρωσης αυτών;

γ) για πόσα χιλιόμετρα του οδικού δικτύου του ΒΟΑΚ δεν έχει ξεκινήσει καν η εκπόνηση μελετών και για πόσους κόμβους ή συνδέσεις με τον κεντρικό οδικό άξονα διαθέτουμε αυτή την ώρα ολοκληρωμένες μελέτες;

δ) αφού μας παρουσιάσετε τον τύπο του αυτοκινητόδρομου που θέλουμε να δημιουργήσουμε, ο οποίος αναμφισβήτητα πρέπει να είναι ασφαλής και σύγχρονος, έχοντας λάβει υπόψη σας όλα τα σύγχρονα δεδομένα (π.χ. κυκλοφοριακός φόρτος κατά την καλοκαιρινή περίοδο), θα ήταν χρήσιμο να γνωρίζουμε τι αλήθεια συμβαίνει με το πλαίσιο των απαλλοτριώσεων (εκτίμηση χρόνου και κόστους);

και τέλος,

ε) τι χρήματα μπορούμε να περιμένουμε από το εθνικό «ταμείο»;

Τι μπορούμε να διεκδικήσουμε από κοινού, από τα ευρωπαϊκά «ταμεία»;

Τι χρήματα μπορούμε να αναζητήσουμε από τραπεζικό δανεισμό ή από ιδιώτες επενδυτές και με ποιους όρους;

Όπως γίνεται αντιληπτό, είναι ζητήματα που πρέπει να γνωρίζουμε όλοι μας, εάν θέλουμε να είμαστε χρήσιμοι στο διάλογο που έχει ανοίξει σε κεντρικό αλλά και σε τοπικό επίπεδο το τελευταίο διάστημα, ώστε να πάρουμε συγκεκριμένη, υπεύθυνη και ρεαλιστική θέση απέναντι στο ζήτημα ενός σύγχρονου και ασφαλούς οδικού δικτύου στη Κρήτη.»

Διαφήμιση
Διαφήμιση