HomeΚΡΗΤΗΈγινε το deal – Ο Σκλαβενίτης μπαίνει στον… Χαλκιαδάκη

Έγινε το deal – Ο Σκλαβενίτης μπαίνει στον… Χαλκιαδάκη

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Στην αγορά της Κρήτης μπήκε κι επίσημα η μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Ελλάδος «Σκλαβενίτη» που ενώνει τις δυνάμεις της με την εταιρία «Χαλκιαδάκης».

Όπως πρώτο έγραψε το cretapost στις 13 Αυγούστου, η αλυσίδα «Σκλαβενίτης» σχεδίαζε την εξαγορά αλυσίδας σούπερ μάρκετ στην Κρήτη (δείτε εδώ).

Πριν τον Δεκαπενταύγουστο είχαν πέσει οι υπογραφές με την «Σκλαβενίτης» να εξαγοράζει μετοχές του ομίλου «Βερόπουλος» ο οποίος κατείχε το 60% των μετοχών της εταιρίας «Χαλκιαδάκης».

Ωστόσο, παραμένει ακόμα άγνωστο – καθώς δεν έχουν γίνει οι επίσημες ανακοινώσεις – στο αν η «Σκλαβενίτης» πήρε όλο το ποσοστό των μετοχών του Βερόπουλου ή μέρος αυτών. Εντυπωσιάστηκαν από τις εγκαταστάσεις του Χαλκιαδάκη

Την περασμένη Πέμπτη βρέθηκε στην Κρήτη και συγκεκριμένα στο Ηράκλειο αντιπροσωπεία της εταιρίας «Σκλαβενίτης» που είδαν τις εγκαταστάσεις που έχει ο Χαλκιαδάκης από κοντά. Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, οι εκπρόσωποι της «Σκλαβενίτη» έμειναν εντυπωσιασμένοι από τις τελευταίας τεχνολογίας εγκαταστάσεις.

Η εταιρεία «Χαλκιαδάκης» δραστηριοποιείται στον χώρο των σούπερ μάρκετ από το 1980, ενώ το 1994 εισήχθη στο μετοχικό της κεφάλαιο ο όμιλος Βερόπουλου, ο οποίος κατέχει το 60%.

Το δίκτυό της αποτελείται από 38 καταστήματα, εκ των οποίων 5 υπέρ μάρκετ, 20 σούπερ μάρκετ, 1 cash & carry και 7 «καταστήματα γειτονιάς» (convenience stores). To 2012 η εταιρεία πραγματοποίησε κύκλο εργασιών 130,91 εκατ. ευρώ έναντι 128,03 εκατ. ευρώ το 2011, ενώ αύξησε και τα κέρδη της στα 2,17 εκατ. ευρώ από 1,7 εκατ. ευρώ το 2011.

Ο όμιλος Βερόπουλου, σύμφωνα με τον ενοποιημένο ισολογισμό του, πραγματοποίησε το 2013 κύκλο εργασιών 803,37 εκατ. ευρώ, καταφέρνοντας να μειώσει σημαντικά τις ζημίες, από 9,64 εκατ. ευρώ το 2012 σε 2,067 εκατ. ευρώ το 2013, και με το σύνολο των υποχρεώσεών του να ανέρχεται σε 389 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 77 εκατ. ευρώ αφορούν βραχυπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις.

Διαφήμιση
Διαφήμιση