HomeΚΡΗΤΗΝέα μελέτη μειώνει περαιτέρω τα όρια ταχύτητας στο εθνικό δίκτυο της Κρήτης

Νέα μελέτη μειώνει περαιτέρω τα όρια ταχύτητας στο εθνικό δίκτυο της Κρήτης

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Σε όλα τα πράγματα  υπάρχουν όρια πλην ,προφανώς , της  κρατικής παραφροσύνης  όπου τα όρια είναι έννοια ανύπαρκτη. Αλλιώς δεν μπορεί να εξηγήσει κανείς αυτό που συμβαίνει με το Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης όπου οι πινακίδες παραπέμπουν σε απαρχαιωμένα όρια ταχύτητας  ,τα οποία εσχάτως  η Πολιτεία αποφάσισε να στηρίξει περαιτέρω εγκαθιστώντας κάμερες παρακολούθησης τους , ενώ την ίδια ώρα υπάρχει στα συρτάρια μελέτη του αρμόδιου υπουργείου που λέει πως τα όρια αυτά είναι υψηλά και πρέπει να πέσουν κι άλλο!

Ο Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Τάξης Κρήτης  υποστράτηγος Μιχάλης Καραμαλάκης αποκάλυψε στο Ράδιο Κρήτη και το Νίκο Ψιλάκη -με αφορμή την πληθώρα των παραπόνων που εκφράζουν οι οδηγοί που κινούνται στα σημεία του ΒΟΑΚ όπου εγκαταστάθηκαν κάμερες παρακολούθησης των ορίων ταχύτητας-πως από το 2008-2009 υπάρχει μελέτη ,που δεν έχει ακόμα εφαρμοστεί, η οποία ρίχνει κι άλλο τα ήδη χαμηλά όρια ταχύτητας στο δρόμο που έχει χαρακτηριστεί ως ταχείας κυκλοφορίας.

Ενδεικτικά ο ίδιος είπε πως η μελέτη κάνει αναφορά σε 66 διαφορετικά σημεία του δρόμου προτείνοντας μείωση των ορίων ταχύτητας σε 23, αύξηση σε μόλις 11 και διατήρηση των υφιστάμενων σε 32 σημεία.

Ο κ Καραμαλάκης εξήγησε πως την ευθύνη για την αλλαγή των ορίων ταχύτητας δεν την έχει η υπηρεσία του αλλά το Υπουργείο κεντρικά. Μάλιστα εκείνος εκτιμά πως η μελέτη που ετοίμασαν, προ ετών ,για τα όρια ταχύτητας στο ΒΟΑΚ δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα λόγω , ενδεχομένως κόστους, αφού πρέπει να συνοδευτεί από νέες σημάνσεις και  αλλαγή ταμπελών.

Εκεί που εγκαθιστούν κάμερες, θεωρεί ο  Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Τάξης Κρήτης , πως υπάρχει επικινδυνότητα του δρόμου γι αυτό και επιχειρείται να προληφθούν τα ατυχήματα μέσω της παρακολούθησης των ορίων ταχύτητας.

Όπως χαρακτηριστικά είπε «Έχουμε πολλούς νεκρούς στην Κρήτη κι αυτό πρέπει να μας προβληματίσει όλους . Πέρυσι είχαμε 12 νεκρούς στο ΒΟΑΚ και φέτος , μέσα σε 5 μήνες, 6 νεκρούς στον ίδιο δρόμο»

Βέβαια κι εκείνος από την πλευρά του του αναγνώρισε πως η πολυσέλιδη μελέτη που έχει γίνει για τα όρια ταχύτητας στο ΒΟΑΚ ίσως πρέπει να αναπροσαρμοστεί σε σημεία της, εφόσον αποφασιστεί να εφαρμοστεί, όμως αυτό πρέπει να το κάνει το αρμόδιο υπουργείο.

ekriti.gr, Ε.Β.

Διαφήμιση
Διαφήμιση