HomeΚΡΗΤΗΜέσα απ’ τον τουρισμό η προώθηση των αγροτικών προϊόντων στην Αμερική

Μέσα απ’ τον τουρισμό η προώθηση των αγροτικών προϊόντων στην Αμερική

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Μόνο μέσα από τις συνενώσεις, θα μπορέσει η Κρήτη να δώσει στην αμερικανική αγορά το έξτρα-παρθένο ελαιόλαδο, το κρασί και το γιαούρτι, στις ποσότητες που ζητά, τόνισε νωρίτερα από τα Χανιά ο Πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Τουριστικού Επιμελητηρίου κ. Γιώργος Τριβιζάς.

Οι παραπάνω επισημάνσεις έγιναν κατά την σημερινή, δεύτερη ημέρα του σχετικού σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε στο ΕΒΕΧ και απευθυνόταν σε παραγωγούς, βιοτέχνες, μεταποιητές και εξαγωγείς.

“Ένας παραγωγός μπορεί να δώσει 2 ή 3 χιλ. τόνους”, όμως κανένα μεγάλο σούπερ μάρκετ δεν θέλει να βάλει στο ράφι του ένα προϊόν για δύο μήνες” εξήγησε, μιλώντας σε δημοσιογράφους πριν την έναρξη του σεμιναρίου, “όμως ολόκληρη η Κρήτη μπορεί να δώσει 80 ή 90 χιλιάδες”. Ο ίδιος, τόνισε ότι υπάρχει ζήτηση για ελαιόλαδο, η οποία καλύπτεται προς το παρόν από Αραβικές χώρες : ¨είναι μια αγορά τεράστια, (300 εκατ. καταναλωτές) και περιοχές όπως η Κρήτη δεν μπορούν να τις πιάσουν εύκολα” διαπίστωσε για τονίσει ωστόσο ότι πρόκειται για μια “εύκολη και ομοιογενή αγορά”.

“Οι Αμερικανοί δεν ξέρουν που είναι η Κρήτη”

Ο κ. Τριβιζάς, στάθηκε επίσης στην ανάγκη σύνδεσης πρωτογενούς τομέα και τουρισμού: “Οι Αμερικανοί δεν ξέρουν που είναι η Κρήτη. Γι’ αυτό μιλάμε για τουρισμό και γαστρονομία, αυτά τα δύο είναι συνυφασμένα. Μόνο αν τον φέρεις στην Κρήτη και του μάθεις τα προϊοντα σου, μόνο τότε θα πάει μετά να τα ζητήσεις”

Την πεποίθησή ότι αυτή η επίσκεψη θα βοηθήσει στην προώθηση των αγροτικών προϊόντων μέσω του τουρισμού, γαστρονομικού τουρισμού και αγροτουρισμού, εξέφρασε από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΕΒΕΧ κ. Γιάννης Μαργαρώνης.

zarpa.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση