HomeΕΛΛΑΔΑSTAR: μετά την «εθελουσία» ξεκινά το… ξεκαθάρισμα με απολύσεις

STAR: μετά την «εθελουσία» ξεκινά το… ξεκαθάρισμα με απολύσεις

Διαφήμιση

Την Παρασκευή έληξε -και μετά από παράταση- το «πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου» του STAR, το οποίο όμως δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα, τουτέστιν δεν αποχώρησαν οι εργαζόμενοι που ήθελε η διοίκηση σύμφωνα με το αρχικό της πλάνο για «εξυγίανση» του σταθμού.

Είναι σαφές ότι η διοίκηση προσπαθεί να επιτύχει μείωση των εξόδων και ιδιαίτερα μετά από μία πολύ κακή σεζόν στην οποία επένδυσε σε προγράμματα τα οποία δεν της «βγήκαν», όπως το «Master Chef» που κόστισε στο σταθμό του Φαλήρου πάνω από 3 εκατομμύρια ευρώ με τις τηλεθεάσεις –και τα διαφημιστικά έσοδα- να μην κινούνται σε επιθυμητά αποτελέσματα.

Έτσι λοιπόν τα στελέχη του STAR προσπαθούν να κάνουν «μείωση εξόδων» με μείωση των εργαζομένων, ενώ σύμφωνα με το «πρόγραμμα οικειοθελούς αποχώρησης» δινόταν η ευκαιρία σε εργαζομένους που θα συμμετέχουν σε αυτό να καταθέσουν αίτηση πρόσληψης σε εταιρεία παραγωγής συμφερόντων του STAR, την «Green Pixel».

Να σημειωθεί ότι στην εταιρεία παραγωγής προσελήφθησαν εργαζόμενοι που απολύθηκαν στις αρχές Ιουλίου, με συμβάσεις 12ωρης καθημερινής εργασίας επί 6 ημερών, ενώ απολύθηκαν άλλοι που εργάζονταν στην εταιρεία παραγωγής προκειμένου να «αδειάσουν» οι θέσεις.

Τώρα, μετά τη λήξη του «τελεσιγράφου» και αφού δεν αποχώρησαν 50 εργαζόμενοι που ήταν το επιθυμητό αποτέλεσμα, εκτιμάται ότι η διοίκηση του STAR από τις αρχές Αυγούστου θα θέσει σε εφαρμογή το «Plan B», που φαίνεται να περιλαμβάνει νέο κύκλο απολύσεων του… πλεονάζοντος προσωπικού.

Σύμφωνα με πληροφορίες το «Plan B» φαίνεται να περιλαμβάνει περισσότερες από 30 απολύσεις, ενώ από την άλλη μεριά οι εργαζόμενοι ετοιμάζουν μαζικές κινητοποιήσεις που θα λάβουν χώρα και εκτός του κτηρίου της Κηφισιάς, προκειμένου να διασφαλίσουν τα δικαιώματά τους.

Κι όλα αυτά, ενώ αναμένεται η απόφαση διενέργειας διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες, στην οποία το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης θα θέσει απαιτούμενο αριθμό εργαζομένων στους τηλεοπτικούς σταθμούς και όχι σε… συνεργαζόμενες εταιρείες παραγωγής.

Διαφήμιση