Τις πιλοτικές , καινοτόμες τεχνολογικές εφαρμογές της στην λειτουργία της διοίκησης, παρουσίασε η Περιφέρεια Κρήτης στο 9ο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο για την Ποιότητα, που διοργανώθηκε στην Μάλτα στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής προεδρίας της με τη συμμετοχή άνω των 500 αποστολών προερχομένων από τις χώρες της ΕΕ. Οι διοικητικές εφαρμογές και υλοποιήσεις οι οποίες παρουσιάσθηκαν κατά τις εργασίες του συνεδρίου, είχαν επιλεγεί ως καινοτόμες, καλές πρακτικές στην Δημόσια Διοίκηση, από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Δημόσιας Διοίκησης, δίνοντας προστιθέμενη αξία, στις συμμετοχές.

Η Ελλάδα στην Μάλτα εκπροσωπήθηκε από την Περιφέρεια Κρήτης όπου τα ηγετικά στελέχη της παρουσίασαν την πιλοτική εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, στην Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Π.Ε. Ηρακλείου, μιας εφαρμογής, που υλοποιήθηκε με την παρότρυνση και στήριξη του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη. Η συγκεκριμένη εφαρμογή βασίζεται στους Πυλώνες – Αξίες της Εξυπηρέτησης του Πολίτη, της Διαφάνειας και Λογοδοσίας και της Αποδοτικότητας και Αποτελεσματικότητας, βασικών αρχών του Στρατηγικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, αλλά και στην βέλτιστη αξιοποίηση της Διοίκησης και του ανθρώπινου δυναμικού της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας. Η επιλογή και εκπροσώπηση της χώρας από την Περιφέρεια Κρήτης αποτελεί όπως τονίστηκε σημαντική διάκριση για την ηγεσία της, τις υπηρεσίες και τους εργαζόμενους της.

perifereia-diakrisi-1

Στην αποστολή της Περιφέρειας Κρήτης συμμετείχαν, ο Ευριπίδης Κουκιαδάκης, Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ηρακλείου, ο Δρ. Κυριάκος Κώτσογλου Εντεταλμένος Σύμβουλος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ο Δρ. Νικόλαος Ραπτάκης Εκτελεστικός Γραμματέας της Περιφέρειας Κρήτης στους οποίους έδωσαν συγχαρητήρια οι οργανωτές του συνεδρίου όπως και οι υπόλοιπες Ευρωπαϊκές αποστολές που έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τις καινοτόμες πρακτικές της Περιφέρειας.

Επίσης στην αποστολή συμμετείχαν τα στελέχη της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Π.Ε. Ηρακλείου, οι Δημήτρης  Σηφάκης Διευθυντής, Κωνσταντίνος Ζαμπετάκης Τμηματάρχης και Μανώλης Νοικοκυράκης. Παρόντες επίσης ήταν οι Μάνος Καλαιτζάκης και Γιώργος Μαθιουδάκης βασικά στελέχη της Ομάδας Υλοποίησης εκ μέρους του Ινστιτούτου Πληροφορικής του ΙΤΕ, οι οποίοι μαζί με τα ηγετικά στελέχη της Περιφέρειας παρουσίασαν τις καινοτόμες εφαρμογές και υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες προς τον πολίτη, αναδεικνύοντας την συνεργασία της Περιφέρειας Κρήτης με τα Ακαδημαϊκά και Ερευνητικά Ιδρύματα του νησιού.

perifereia-diakrisi-2

Τα συμπεράσματα από την πολύ σημαντική αυτή διοργάνωση όπως δήλωσε και ο Αντιπεριφερειάρχης Ευριπίδης Κουκιαδάκης είναι, «εξαιρετική τιμή για την Περιφέρεια Κρήτης, τα στελέχη και τους συνεργάτες της, που εργάσθηκαν για την πιλοτική αυτή εφαρμογή, η οποία μας έδωσε την ευκαιρία να εκπροσωπήσουμε τη χώρα σε ένα τόσο σημαντικό για την Ευρωπαϊκή δημόσια Διοίκηση συνέδριο. Η δικαίωση αυτής της προσπάθειας, μας ικανοποιεί και μας ενθαρρύνει όλους, αιρετούς, στελέχη της Περιφέρειας και των Ακαδημαϊκών και Ερευνητικών Ιδρυμάτων της Κρήτης, να εντείνουμε τις προσπάθειές μας όχι μόνο για να επιτύχουμε περισσότερα στο μέλλον, αλλά και να διευκολύνουμε ακόμα περισσότερο τους πολίτες της Κρήτης, παρέχοντάς τους αξιόπιστες και ποιοτικές υπηρεσίες».

perifereia-diakrisi-3

Προτρέποντας τα στελέχη της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Π.Ε. Ηρακλείου, ο Ν. Ραπτάκης ευχήθηκε «να ανανεωθεί το ραντεβού και την επόμενη χρονιά και να είμαστε μια από τις Περιφέρειες που θα παρουσιάσει και πάλι την καινοτομία της», ενώ ο Κ. Κώτσογλου δήλωσε ότι «κάθε βήμα προς την ψηφιακή ολοκλήρωση της Περιφέρειας Κρήτης, είναι ένα βήμα προς την Εξυπηρέτηση του Πολίτη, τη Διαφάνεια τη λογοδοσία και την περιστολή των δαπανών».

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών, εκτός από την ψηφιοποίηση του αρχείου των Αδειών οδήγησης, παρέχει ενημέρωση στον Πολίτη μέσω της Διαδικτυακής Πύλης της, http://gdme.crete.gov.gr , σχετικά με τις διαθέσιμες διοικητικές διαδικασίες (απαιτούμενα έντυπα, δικαιολογητικά και προϋποθέσεις), ενθαρρύνει την εφαρμογή στο μέγιστο βαθμό της διαδικασίας εξυπηρέτησης, μέσω του προγραμματισμού επισκέψεων (ηλεκτρονικά ραντεβού) και συντελεί στην βέλτιστη επικοινωνία, μέσω των υπηρεσιακών απαντήσεων που παρέχει διαδικτυακά, στα ερωτήματα του Πολίτη, με αποτελέσματα ήδη εμφανή όσο και θετικά στους ωφελούμενους Πολίτες της Π.Ε. Ηρακλείου.

Χαρακτηριστικό της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Π.Ε. Ηρακλείου, αποτελεί το γεγονός ότι κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, η υπηρεσία εξυπηρέτησε επιτυχώς 6.251 υποθέσεις, προερχόμενες από 4.985 συναλλασσόμενους, ιδιώτες και επιχειρήσεις, μειώνοντας δραστικά τους χρόνους αναμονής και εξυπηρέτησης, βάζοντας έτσι το Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης σε σκέψεις για να ωθήσει την εφαρμογή σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της χώρας, με οριζόντιο τρόπο.

Διαφήμιση
Διαφήμιση