HomeHL-9Μάλια – Ηράκλειο στα … όρθια!

Μάλια – Ηράκλειο στα … όρθια!

«Σαρδελοποιημένοι» οι τουρίστες στο λεωφορείο

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Το φαινόμενο που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ιδιαίτερα συνηθισμένο, καθημερινό θα λέγαμε, τη θερινή περίοδο και κυρίως τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο που η τουριστική κίνηση φτάνει στο αποκορύφωμά της. Φέτος ξεκίνησε πολύ νωρίτερα…

Μπορεί από τη μια να αποτελεί ένδειξη αισιόδοξου μηνύματος για την πορεία του φετινού τουρισμού στην Κρήτη, όμως η «σαρδελοποίηση» των τουριστών στο λεωφορείο της γραμμής οπωσδήποτε δεν αποτελεί και την πιο κολακευτική εικόνα για τις υποδομές και τους προγραμματισμούς όλων όσοι ασχολούνται με την παροχή υπηρεσιών στην περιοχή μας.

touristes-leoforeio2

Η εικόνα αυτή βεβαίως, είναι περισσότερο συνηθισμένη στα αστικά λεωφορεία και κυρίως στις γραμμές εκείνες που μεταφέρουν μεγάλο αριθμό τουριστών όπως για παράδειγμα στα δρομολόγια της Κνωσού ή της Αμμουδάρας. Όμως ο συνωστισμός των ορθίων στο διάδρομο του υπεραστικού λεωφορείου πέρα από μια άσχημη εικόνα, αποτελεί και σοβαρό κίνδυνο για την ακεραιότητά τους.

Οπωσδήποτε, τα λεωφορεία τύπου πούλμαν που καλύπτουν τις υπεραστικές γραμμές δεν προορίζονται για … όρθιους με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν  χειρολαβές για να αναφερθούμε και στο πρακτικό μέρος της όλης υπόθεσης.

Έτσι, οι όρθιοι κρατιούνται στην κυριολεξία από όπου μπορούν!

Εξάλλου, τα λεωφορεία αυτά που κινούνται και στην εθνική οδό, θα έπρεπε υπό κανονικές συνθήκες να ταξιδεύουν με τόσους επιβάτες όσα και τα καθίσματα, οι επιβάτες θα έπρεπε να φορούν ζώνη ασφαλείας και οι αποσκευές τους να είναι ασφαλισμένες είτε στη σκευοφόρο είτε στους ειδικούς χώρους πάνω από τις θέσεις και όχι στις πλάτες τους ή ανάμεσα στα πόδια τους.Γι’ αυτό και τα εισιτήρια έχουν αριθμημένες θέσεις…

Έλα όμως που το δρομολόγιο Μάλια – Ηράκλειο, από όπου και τα στιγμιότυπα, παρουσιάζει μεγάλη κίνηση.

Αντί της επικίνδυνης «σαρδελοποίησης» των ορθίων, μήπως – λέμε εμείς τώρα – θα ήταν καλύτερο να ενταχθούν στο πρόγραμμα περισσότερα δρομολόγια;

Έτσι, όλοι θα εξυπηρετηθούν, το ΚΤΕΛ θα έχει κέρδος, οι τουρίστες δεν θα διαμαρτύρονται, πιθανόν να δημιουργηθούν και νέες θέσεις εργασία, και το κυριότερο  η μετακίνηση  θα γίνεται με ασφάλεια.

Δεν θέλουμε ούτε καν να σκεφτούμε, τι θα μπορούσε να συμβεί σε περίπτωση τροχαίου δυστυχήματος στην εθνική οδό, με τόσους υπεράριθμους επιβάτες όρθιους στον διάδρομο του λεωφορείου …

Διαφήμιση
Διαφήμιση