HomeHL-9Φεύγει η Αερολέσχη Χανίων από το “Ι. Δασκαλογιάννης”… λόγω Fraport

Φεύγει η Αερολέσχη Χανίων από το “Ι. Δασκαλογιάννης”… λόγω Fraport

Απρόσιτο το κόστος κάθε πτήσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Απρόσιτο είναι πλέον το κόστος κάθε πτήσης στην Αερολέσχη Χανίων, εξαιτίας των τελών που έχει επιβάλλει η Fraport, από την ημέρα που το αεροδρόμιο παραχωρήθηκε σε αυτήν.

Για το λόγο αυτό αναζητούν νέο χώρο, όπου θα μπορεί να στεγαστούν τα γραφεία της Αερολέσχης.

Ο αντιπρόεδρος της Αερολέσχης Χανίων Κοσμάς Κιμιωνής σε ανάρτηση του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει και ενημερώνει τα μέλη της αερολέσχης:

“Αγαπητά μέλη της ΑΕΡΟΛΕΣΧΗΣ ΧΑΝΙΩΝ,

Από χθες η FRAPORT ανέλαβε τον έλεγχο του αεροδρομίου Σούδας. Μας έστειλαν τιμοκατάλογο με τις χρεώσεις που θα εφαρμόσουν.

Ανάμεσα σε αυτά κάνει ιδιαίτερη εντύπωση το τέλος ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ 50€ καθώς και το ΤΕΑΚ 12€. Αόριστο μένει αν θα χρεώνουν και τα touch&go στην εκπαίδευση (50€ κάθε ένα) καθώς και την υποχρεωτική χρήση handler για την μετάβαση – επιστροφή στο αεροπλάνο. Έτσι κάθε πτήση, σύμφωνα με τον τιμοκατάλογό τους, θα επιβαρύνεται τουλάχιστον με το ποσό των 62€ συν τα άλλα «αόριστα» που ανέφερα.

Με τις τρέχουσες οικονομικές συγκυρίες το πτητικό έργο της Αερολέσχης μας θα μηδενιστεί.

Επίσης μας ανέφεραν ότι στις ώρες αιχμής «δεν θα πετάτε». Αυτό σημαίνει ότι την καλοκαιρινή περίοδο ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΤΑΜΕ αλλά θα πληρώνουμε τις θέσεις στάθμευσης.

Επίσης μας είπαν ότι ο χώρος που τώρα είναι τα αεροπλάνα μας θα χρησιμοποιηθεί σαν apron για εμπορικά αεροπλάνα και ότι θα πρέπει να τα μετακινήσουμε σε χώρο που θα μας υποδείξουν.

Όμως εμείς θα προσπαθήσουμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα σε δυο άξονες.

Ο πρώτος άξονας είναι να κάνουμε επιστολή στην FRAPORT ζητώντας εξαίρεση σύμφωνα με την σημείωση 1 που βρίσκεται στο τέλος του τιμοκατάλογου ….

«Σημείωση 1: Αεροσκάφος που χρησιμοποιεί το αεροδρόμιο για σκοπό μη εμπορικό, και το οποίο βρίσκεται στην ιδιοκτησία ή χρησιμοποιείται από το ελληνικό κράτος, το στρατό, την αστυνομία, το τελωνείο ή άλλη κρατική αρχή, ή από οποιοδήποτε άλλο κράτος (μη συμπεριλαμβανομένων κρατικών ή ημικρατικών εμπορικών αερομεταφορέων), τον Οργανισμό του Βορειοατλαντικού Συμφώνου, τα Ηνωμένα Έθνη, τον Ερυθρό Σταυρό ή την Ερυθρά Ημισέληνο θα εξαιρείται των Αεροναυτικών Τελών».

Θα αναφέρουμε ότι είμαστε μη κερδοσκοπικό σωματείο , ανήκουμε στην ΓΓ Πολιτικής Προστασίας και ότι τα αεροσκάφη μας τα χρησιμοποιεί το ελληνικό κράτος για πτήσεις πυρανίχνευσης, έρευνας αγνοουμένων κτλ.

Ο δεύτερος άξονας είναι να εντατικοποιήσουμε την προσπάθεια της αεραθλητικής αξιοποίησης – χρήσης του αεροδρομίου ΜΑΛΕΜΕ. Για την αξιοποίηση αυτή έχουμε κάνει αρκετές προσπάθειες τα τελευταία 20 χρόνια τις οποίες τις έχουμε αποτυπώσει στην σελίδα www.aer.gr/maleme .

Επίσης έχουμε συντάξει ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΕΡΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΜΑΛΕΜΕ στον οποίο αναλύουμε με κάθε λεπτομέρεια πως θα γίνεται η χρήση του αεροδρομίου από όλες τις Αερολέσχες.

Πιστεύουμε ότι τελικά το ΜΑΛΕΜΕ θα είναι η μόνη και τελική λύση.

Επίσης ψάχνουμε χώρο για να μεταφέρουμε το αρχείο μας από το γραφείο που ήδη έχουμε στο αεροδρόμιο. Αν κάποιος έχει κάποιον χώρο διαθέσιμο και μπορεί να μας τον διαθέσει για μερικούς μήνες να μας ενημερώσει…”

Διαφήμιση
Διαφήμιση