HomeHL-9Ενισχυμένο το τουριστικό προϊόν της Κρήτης στις διεθνείς εκθέσεις

Ενισχυμένο το τουριστικό προϊόν της Κρήτης στις διεθνείς εκθέσεις

Συμπεράσματα από την έκθεση τουρισμού «SalonDesVacances 2017» στις Βρυξέλλες

Διαφήμιση

Με στόχο την ενίσχυση της εικόνας της Κρήτης ως ιδανικού, ποιοτικού και ασφαλούς προορισμού διακοπών, η Περιφέρεια Κρήτης συμμετείχε στην 59η διεθνή έκθεση τουρισμού «SalonDesVacances», η οποία διοργανώθηκε το περασμένο τριήμερο στις Βρυξέλλες και αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες του είδους στην Ευρώπη.

Στην έκθεση συμμετείχαν 800 περίπου εκθέτες από 50 προορισμούς, ενώ ο αριθμός των επισκεπτών κυμάνθηκε στα περσινά επίπεδα, περί τις 120.000, μολονότι η έκθεση διήρκησε μία ημέρα λιγότερο σε σχέση με το 2016, ακολουθώντας την τάση άλλων μεγάλων εκθέσεων όπως η έκθεση της Μόσχας (MITT) και του Λονδίνου (WTM).

Στο πλαίσιο της έκθεσης επιβεβαιώθηκε η αυξητική τάση που επικρατεί τους τελευταίους μήνες όσον αφορά στις κρατήσεις για την Ελλάδα – που καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση στις προτιμήσεις των Βέλγων – γενικά και την Κρήτη ειδικότερα, με μία σημαντική αύξηση της τάξης του 24% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2016. Η Κρήτη εξακολουθεί να παραμένει αγαπημένος προορισμός των Βέλγων τουριστών, όπως διαπιστώθηκε και από το σύνολο των αφίξεων στα αεροδρόμια του Ηρακλείου και των Χανίων για το 2016, καταλαμβάνοντας θέση στο topten των διεθνών αφίξεων ανά χώρα προέλευσης και στα δυο αεροδρόμια.

«Το περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης αποτέλεσε καθημερινά πόλο έλξης τούρ οπερέιτορ, μεγάλων τουριστικών οργανισμών, αξιωματούχων, φορέων του τουρισμού, δημοσιογράφων και εκατοντάδων επισκεπτών όπου ενημερώνονταν για την Κρήτη και παράλληλα ένιωθαν την Κρητική παραδοσιακή φιλοξενία» δήλωσε ο Περιφερειακός Σύμβουλος Ζαχαρίας Κεφαλογιάννης που εκπροσώπησε την Περιφέρεια Κρήτης μαζί με τα στελέχη της Περιφέρειας Ελένη Βουγιουκαλάκη και Εύα Νεράτζη.

Η εικόνα της Περιφέρειας Κρήτης, όπως πρόσθεσε ο κ. Κεφαλογιάννης, «ήταν εξαιρετική, και επιτυχής προετοιμάζοντας μια αισιόδοξη καλοκαιρινή σεζόν για το νησί μας. Η φετινή σεζόν, σύμφωνα με τα στοιχεία αναμένεται να είναι ακόμα καλύτερη σε σύγκριση με την περυσινή τουριστική περίοδο». Παράλληλα ο ίδιος εξέφρασε την ικανοποίηση του για την άψογη παρουσία της Περιφέρειας Κρήτης στη διεθνή έκθεση τουρισμού, ενώ συνεχάρη τα στελέχη της Περιφέρειας για την οργάνωση-λειτουργία του περιπτέρου.

Οι Βέλγοι, όπως έγινε γνωστό δαπανούν το χρόνο περίπου 9 δις ευρώ για τα ταξίδια τους με μέσο κόστος 650€/ταξίδι (σύμφωνα με έρευνα του Συνδέσμου Βέλγων Ταξιδιωτικών Πρακτόρων – ABTO) και συγκαταλέγονται στις πρώτες θέσεις όσον αφορά στα έσοδα/διανυκτέρευση των εισερχόμενων ταξιδιωτών στην Ελλάδα. Επιλέγουν την Κρήτη ως τον ιδανικό προορισμό διακοπών για ήλιο και θάλασσα αλλά και για τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και τη φύση, όπως διαπιστώθηκε από το πλήθος επισκεπτών στο περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης,που ενημερώθηκαν εμπεριστατωμένα από τα στελέχη της Περιφέρειας και την επαγγελματία ξεναγό Πιερράκου Αμαλία. Στους επισκέπτες διανεμήθηκε ενημερωτικό υλικό από τη νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης, η οποία για ακόμα μία φορά αποκόμισε διθυραμβικά σχόλια, ενώ παράλληλα πήραν μία μικρή γεύση από την απαράμιλλη κρητική φιλοξενία και τα ποιοτικά προϊόντα της κρητικής γης.

Στην έκθεση συμμετείχαν τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά γραφεία του Βελγίου όπως NeckermannThomasCook, TUIJetairTravel, SunjetsDirect, Corendon Beltur Voyages κλπ.

Ως συνεκθέτες του ΕΟΤ συμμετείχαν o Δήμος Βόλου, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, η Πανελλήνια Ένωση Ιδιοκτητών Επιχειρηματιών Κάμπιγκ, καθώς και μεγάλες ελληνικές ξενοδοχειακές αλυσίδες.

Το περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης επισκέφθηκαν η Πρέσβης της Ελλάδας στο Βέλγιο κα Ελευθερία Γαλαθιανάκη (με καταγωγή από τα Χανιά), στελέχη του ταξιδιωτικού οργανισμού Thomas Cook Belgium καθώς και επαγγελματίες του τουρισμού, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στην τουριστική αγορά του Βελγίου.

Διαφήμιση