HomeHL-PsilaΥπάλληλος των ΚΕΠ έβαλε τις φωνές… για μια πληροφορία

Υπάλληλος των ΚΕΠ έβαλε τις φωνές… για μια πληροφορία

Απαράδεκτη συμπεριφορά

Διαφήμιση

«Θύμα» απαράδεκτης συμπεριφοράς έπεσε Ηρακλειώτισσα από υπάλληλο στα ΚΕΠ.

Όλα ξεκίνησαν χθες όταν πήγε στα ΚΕΠ για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης του δήμου.

Η γυναίκα πήρε το χαρτάκι με τα νούμερα αλλά όπως είδε δεν λειτουργούσε το ηλεκτρονικό σύστημα που δείχνει τη σειρά προτεραιότητας.

Τότε πήγε να κάνει μια ερώτηση σε έναν υπάλληλο.

Όπως κατήγγειλε στο cretapost αυτό ήταν και το… λάθος της.

Αφού καλημέρισε τρεις φορές τον συγκεκριμένο υπάλληλο εκείνος βγήκε εκτός εαυτού.

Άρχισε να φωνάζει λέγοντας ότι δεν μπορεί να κάνει καμία ερώτηση. Έξαλλος ωρυόταν και αναρωτιόταν «τι έχετε πάθει πια σήμερα και έχετε όλο απορίες. Δεν βλέπετε ότι έχουμε δουλειά;».

Η γυναίκα έμεινε άναυδη με αυτή τη συμπεριφορά του συγκεκριμένου υπαλλήλου. Δεν μπορούσε να πιστέψει ότι μια… καλημέρα και μια ερώτηση ήταν αφορμή να ξεσπάσει ο υπάλληλος.

Εμείς, ως cretapost, κατανοούμε πλήρως την ένταση και τα προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν καθημερινά οι υπάλληλοι των ΚΕΠ, οι οποίοι – κατά πλειοψηφία – είναι και ευγενικοί αλλά και αποτελεσματικοί στην δουλειά τους. Ωστόσο, θα έπρεπε σε στιγμές έντασης να έχουν την υπομονή και την ψυχραιμία να κρατούν την αξιοπρέπειά τους γιατί σίγουρα δεν τους φταίνε οι πολίτες.

Διαφήμιση