HomeHL-9Η κοινότητα των digital influencers και η Aegean στην υπηρεσία του τουρισμού

Η κοινότητα των digital influencers και η Aegean στην υπηρεσία του τουρισμού

Video: Εργαλεία βιώσιμης ανάπτυξης οι ψηφιακές πλατφόρμες

Διαφήμιση

Δυναμικό ξεκίνημα για τους digital influencers του Blogtrotters το 2017, το οποίο ανακηρύχθηκε Διεθνές Έτος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού του ΟΗΕ (UNWTO), καθώς καλούνται να προβάλλουν τις δικές τους ιστορίες επιτυχημένων πρακτικών βιώσιμου τουρισμού στην Ελλάδα.

Τη φετινή χρονιά, με όχημα το concept «Travel in Balance», η ψηφιακή πλατφόρμα ταξιδιωτικών εμπειριών Blogtrotters της Marketing Greece αφιερώνεται στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, στοχεύοντας στην ανάδειξη και προώθηση παρόμοιων πρακτικών. Η κοινότητα των διαμορφωτών ψηφιακής κοινής γνώμης (bloggers, Instagrammers και vloggers) αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καινοτόμου πλατφόρμας storytelling εδώ και τέσσερα χρόνια, για την οποία σχεδιάζονται ειδικές βιωματικές δραστηριότητες σε διαφορετικούς προορισμούς στην Ελλάδα.

Στο επίκεντρο τα θεματικά ταξίδια

Μέσα από θεματικά ταξίδια, βασισμένα στους τρεις πυλώνες του Διεθνούς Έτους Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης – οικονομία, περιβάλλον και κοινωνία/πολιτισμός, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν διαφορετικές μορφές αειφόρου τουρισμού στην Ελλάδα. Η ανάδειξη των πολιτισμικών αξιών και της πολιτιστικής κληρονομίας, η προστασία του περιβάλλοντος και η διαχείριση των φυσικών πόρων, η βιώσιμη τοπική οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη, αποτελούν στοιχεία που θα τους δώσουν έμπνευση για να μεταφέρουν στο κοινό τους αυθεντικές εμπειρίες υπεύθυνης τουριστικής ανάπτυξης.

Οι digital influencers θα μεταφέρουν τις ιστορίες τους μέσω blogs, vlogs και αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε όλο το διαδικτυακό κοινό. Τόσο η απήχηση του περιεχομένου τους όσο και ο αντίκτυπος στους followers τους θα καταγράφονται μέσα από ένα μοναδικό ψηφιακό αποτύπωμα (Sustainability Footprint), το οποίο περιλαμβάνει το storytelling των ίδιων των συμμετεχόντων, τη δημοσιότητα που θα προκύψει από αυτό αλλά και την αναπαραγωγή του από το ευρύτερο κοινό.

Η στρατηγικά στοχευμένη και συστηματική προβολή ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του τουριστικού προϊόντος, όπως η βιοκλιματική αρχιτεκτονική, το γαστρονομικό κίνημα «από τη φάρμα στο τραπέζι» και η διατήρηση τοπικών εθίμων θα αναδείξει βιώσιμες πρακτικές, αποτελώντας παράλληλα κίνητρο για ενίσχυση αντίστοιχων πρωτοβουλιών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2016 η ψηφιακή πλατφόρμα Blogtrotters, με concept «Greece Beyond the Senses», πέτυχε 145 εκατομμύρια social media impressions, 80 blogs και 19 vlogs από 57 διεθνείς bloggers που επισκέφθηκαν περισσότερους από 50 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα.

Η πλατφόρμα θεματικών ταξιδιών για digital influencers υλοποιείται από τη Marketing Greece σε στρατηγική συνεργασία της Aegean.

Διαφήμιση