HomeHL-9Νέοι «ορίζοντες» για την Περιφέρεια Κρήτης στην προβολή των Κρητικών προϊόντων

Νέοι «ορίζοντες» για την Περιφέρεια Κρήτης στην προβολή των Κρητικών προϊόντων

Μέσω της Αγροτοδιατροφικής Σύμπραξης

Διαφήμιση

Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Περιφέρεια Κρήτης και την προβολή των κρητικών προιόντων, μετά την ένταξη σε πρόγραμμα προώθησης των ποιοτικών αγροτικών προϊόντων του νησιού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης, στο πλαίσιο υλοποίησης του κανονισμού της Ε.Ε. 1144/2014.

Πρόκειται για το πρόγραμμα «Τhe European Food Masters – Taste the Authentic» με προϋπολογισμό 1.174.764,50€ και χρονικό ορίζοντα υλοποίησης τους 36 μήνες. Ειδικότερα το πρόγραμμα επικεντρώνεται στην προβολή και στην προώθηση των κρητικών προϊόντων με οργανωμένο και ολοκληρωμένο τρόπο, στην εσωτερική αγορά και στο εξωτερικό, κυρίως στην αγορά της Γερμανίας, καθώς και στην ανάδειξη της γαστρονομίας και κουλτούρας του νησιού.

Ο Περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης εκφράζοντας την ικανοποίηση του για την εξέλιξη αυτή συνεχάρη τον Πρόεδρο και τα στελέχη της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης, τονίζοντας ότι, «στόχος της Περιφέρειας είναι να προβληθούν ακόμη περισσότερο τα προϊόντα της Κρήτης εντός και εκτός συνόρων στο πλαίσιο πολιτικής που συμπεριλαμβάνει πολλές και διαφορετικές προωθητικές δράσεις που έχουν εγκριθεί».

Από την πλευρά του και ο πρόεδρος της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης, Μανόλης Χνάρης εξέφρασε την χαρά και ικανοποίηση του για την έγκριση και υλοποίηση του προγράμματος, προσθέτοντας: «Είναι πολύ σημαντικό, ότι η Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης εγκρίθηκε σε ένα τόσο σημαντικό ανταγωνιστικό πρόγραμμα.

Το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται στα πεπραγμένα της, αν και μετράει μόλις τέσσερα χρόνια λειτουργίας.

Στο πλαίσιο υλοποίησης ενός ολοκληρωμένου σχεδίου δράσης, καταφέραμε να εξασφαλίσουμε τα κονδύλια, τα οποία θα χρησιμοποιήσουμε τα επόμενα τρία χρόνια, κάνοντας μια σειρά πολλών και διαφορετικών δράσεων, για την προβολή και προώθηση των κρητικών προϊόντων και των επιχειρήσεων – μελών μας, στο εσωτερικό και στην αγορά της Γερμανίας, μια παραδοσιακή αλλά «ισχυρή» αγορά για τα προϊόντα του νησιού μας.»

Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, υποβλήθηκαν 199 προτάσεις για απλά προγράμματα και 27 για πολυπρογράμματα, από τα οποία εγκρίθηκαν τα 60. Αντίστοιχα από τη χώρα μας, υποβλήθηκαν 41 προτάσεις για απλά προγράμματα και 3 πολυπρογράμματα, από τα οποία εγκρίθηκαν μόλις 8.

Όσες επιχειρήσεις επιθυμούν να ενημερωθούν αναλυτικά για το πρόγραμμα και τη διαδικασία συμμετοχής τους στις εγκεκριμένες δράσεις μπορούν να παίρνουν πληροφορίες στα τηλ. 2813410 211- 217-218.

Διαφήμιση