HomeCity GuideΗ “Ωραία Αθοκουτάλα” επιστρέφει στο Ηράκλειο

Η “Ωραία Αθοκουτάλα” επιστρέφει στο Ηράκλειο

Διαφήμιση

Έπειτα από την ενθουσιώδη υποδοχή της πρώτης κρητικιάς Σταχτοπούτας στη θεατρική σκηνή, η Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ παρουσιάζει -για δεύτερη χρονιά- το κρητικό λαϊκό παραμύθι «Η Ωραία Αθοκουτάλα» στο Ηράκλειο, για μόλις επτά (7) παραστάσεις.

Η αρχή γίνεται το ερχόμενο Σάββατο 12 Νοεμβρίου, στο Θέατρο Κρήτης, στις 12 τα μεσάνυχτα (προς ξημέρωμα Κυριακής), προτείνοντας έτσι για πρώτη φορά στην Κρήτη τη «μεταμεσονύκτια παράσταση»∙ ζώνη θέασης πολύ διαδεδομένη στην Αθήνα και αλλού για, αμιγώς, εναλλακτικά θεάματα.

Οι υπόλοιπες παραστάσεις θα δίνονται στον ίδιο χώρο, στην καρδιά της πόλης, κάθε Κυριακή στις 7 το απόγευμα, από τις 13 Νοέμβρη έως και τις 18 Δεκέμβρη 2016.

Λίγα λόγια για το έργο

«Αθοκουτάλα» είναι το όνομα της ηρωίδας ενός πασίγνωστου παραμυθιού στα πέρατα του κόσμου. Πρόκειται για τη Σταχτοπούτα, όνομα με την ίδια ετυμολογική εξήγηση (άθος = στάχτη)∙ ένα μάλλον κοινό παραμύθι της μεσαιωνικής Ευρώπης. Η κρητική παραλλαγή της Σταχτοπούτας αντλεί υλικό από τα περήφανα Αστερούσια Όρη και δη τα Καπετανιανά, ιδιαίτερη πατρίδα του λαογράφου-συγγραφέα Γιώργη Γρ. Σταματάκη, ο οποίος είχε την τύχη να ακούσει το παραμύθι από τη γιαγιά του στις αρχές της δεκαετίας του ’80 και να το καταγράψει διατηρώντας -στο ακέραιο- τη ντοπιολαλιά, το σκοτάδι και τα «πρεπά» μιας αλλοτινής εποχής. Συντελεστές: Κείμενο: Γιώργης Γρ. Σταματάκης Θεατρική προσαρμογή – σκηνοθεσία: Δημήτρης Φοινίτσης Αφήγηση: Ελένη Στρατάκη Πρωτότυπη μουσική – εκτέλεση: Κωστής Μακάκης Κοστούμι: Μανωλία Κοκολογιάννη Επιμέλεια κίνησης: Μικαέλα Κεφαλογιάννη Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Σάββατο 12 Νοεμβρίου: 00:00 π.μ. (μεταμεσονύκτια) Κυριακή 13 Νοεμβρίου: 7:00 μ.μ. (απογευματινή) Κυριακή 20 Νοεμβρίου: 7:00 μ.μ. (απογευματινή) Κυριακή 27 Νοεμβρίου: 7:00 μ.μ. (απογευματινή) Κυριακή 4 Δεκεμβρίου: 7:00 μ.μ. (απογευματινή) Κυριακή 11 Δεκεμβρίου: 7:00 μ.μ. (απογευματινή) Κυριακή 18 Δεκεμβρίου: 7:00 μ.μ. (απογευματινή) Θέατρο Κρήτης (Καπετάν Χαραλάμπη 1 – Πάρκο Θεοτοκόπουλου, όπισθεν ΟΤΕ) Γενική είσοδος: 7 ευρώ Κρατήσεις θέσεων: 6997166210 Διάρκεια: 60 λεπτά Περισσότερες πληροφορίες: www.protasi.org

Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 13 ΕΤΩΝ Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΟ «ΘΕΑΤΡΟ ΚΡΗΤΗΣ»

Έγραψαν για την παράσταση (αλφαβητικά): -«Έκατσα στην πρώτη σειρά. Ένα τζάκι βρέθηκε ξαφνικά μπροστά μου και μια μεγάλη φωτιά φώτισε τις μνήμες μου. Άκουσα τη γιαγιά να αλλάζει πάλι τη φωνή της, να ανακατεύει τη στάχτη, να διηγείται την ιστορία με εκείνη τη ντοπιολαλιά που πάντα αγαπούσα. Κι έγινα παιδί που τρόμαξα και γέλασα και συγκινήθηκα και αξιώθηκα μια ανάμνηση δυνατή κι αγαπημένη! Να πάτε! Θα δείτε μια καταπληκτική παράσταση, θα ακούσετε απόκοσμες μελωδίες, θα θαυμάσετε μια εκπληκτική Αθοκουτάλα με πηγαίο ταλέντο, θα θελήσετε να γνωρίσετε τον ταλαντούχο σκηνοθέτη. Τον ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για εκείνη την αναδρομή στο παρελθόν μου!»

Βλαχάκη Κλειώ, φιλόλογος – συγγραφέας -«Πες το ίδιο πράγμα, αλλά μ’ ένα πρωτότυπο, εξαιρετικό τρόπο ή πως η παράδοση μεταμορφώνεται μαγικά στην πιο μοντέρνα άποψη. Όσοι δεν είδαν την παράσταση έχασαν!»

Γιαννακουδάκης Λευτέρης, συγγραφέας – σεναριογράφος -«Υπέροχη η ερμηνεία στην κρητική διάλεκτο της ηθοποιού Ελένης Στρατάκη, η οποία έδειξε τον υπέρμετρο επαγγελματισμό της, αφού κατάφερε μέσα σε μια ώρα να αφηγείται και να ενσαρκώνει όλους τους ρόλους των πρωταγωνιστών του παραμυθιού, άλλοτε τρομάζοντάς σε και άλλοτε προκαλώντας σου το γέλιο. Συγχαρητήρια και στον Κωστή Μακάκη για τη μουσική εκτέλεση, μα και σε όλη την καλλιτεχνική «Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ.»

Γιατράκη Ειρήνη, μορφολόγος – ζωγράφος -«Συγχαρητήρια για αυτήν την ωραία παράσταση που δίνει θετική ώθηση στα θεατρικά δρώμενα της πόλης μας. Ο Δημήτρης Φοινίτσης δουλεύει με σεμνότητα και ήθος και έχει στήσει μια πολύ ουσιαστική παράσταση πάνω σε ένα πολύ ενδιαφέρον κρητικό θέμα που ξεφεύγει των συνηθισμένων. Μια προΤΑΣΗ γεμάτη νόημα, μόχθο και δουλειά που γίνεται αμέσως δεκτή από τον κόσμο. Όλοι οι συντελεστές της παράστασης υπηρετούν με ουσία την ιστορία που ξετυλίγεται μπρος στα μάτια του θεατή.»

Διαμαντής Αντώνης, σκηνοθέτης – ηθοποιός -«Ο χώρος δωρικός και σκοτεινός σε εισαγάγει σε πρώτη φάση στο χωροχρόνο της Αθοκουτάλας, την οποία ενσαρκώνει με ιδιαίτερη επιτυχία η εκφραστική και εντυπωσιακή Ελένη Στρατάκη. Η αφηγήτρια του μύθου γίνεται ένα με το σκηνικό-σπίτι το οποίο είναι ζωντανό∙ πάλλεται. Τη ρουφάει και την κυριεύει όπως έχει ρουφήξει και τα δυστυχισμένα πλάσματα που την κατοικούσαν. Τη «χρησιμοποιεί» επομένως και το «χρησιμοποιεί» για να σου πει μέσα από αυτήν την ιστορία του. Ο φόβος, η συγκίνηση, το δάκρυ και το γέλιο εναλλάσσονται όσο η Αθοκουτάλα μάς λέει για τα παθήματά της. Η «φρέσκια» σκηνοθεσία, τα κοστούμια, το μακιγιάζ και ο φωτισμός ως τρικ συνέβαλλαν πολύ στην αρτιότητα και υψηλή αισθητική του αποτελέσματος.»

Ηγουμενάκη Κάτια, πολιτισμολόγος -«Η συγκεκριμένη παράσταση ως αισθητική προσέγγιση εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τα «μαύρα», γοτθικά στοιχεία του παραμυθιού, αλλά και τις σποραδικές χιουμοριστικές πινελιές με τις οποίες το είχε διανθίσει –και «ελαφρύνει»- ο συγγραφέας – καταγραφέας.

Ο σκηνοθέτης Δημ. Φοινίτσης, που είχε και την ευθύνη των φωτισμών, δημιούργησε ένα σκοτεινό σύμπαν από όπου κυριολεκτικά αναδυόταν ως πάσχων πρωταγωνιστής, το εύπλαστο, παλλόμενο, μεταλλασσόμενο σώμα της ηθοποιού – αφηγήτριας. Έπαιξε ευφυέστατα με τις σκιές και τους ήχους, αντικαθιστώντας τους προβολείς με κοινούς φακούς, τους οποίους χειριζόταν ο ίδιος από την πλατεία. Ευφάνταστη και λειτουργική ιδέα, που προσέδωσε στην παράσταση μια απόκοσμη ποιότητα.»

Θεοδωράτου Κατερίνα, θεατρολόγος -«Το εικαστικό κομμάτι έχει μεγάλη παρουσία στην παράσταση παρότι η απουσία σκηνικών σε κάνει και αναρωτιέσαι πως είναι δυνατόν να υπάρχει τόσο έντονα αυτό το στοιχείο. Το κείμενο έχει έναν ιδιαίτερο ρυθμό που υπηρετείται από τη σκηνική ενορχήστρωση της εξιστόρησης, των μουσικών μελωδιών και της κινησιολογίας. Μέσα στο σκοτάδι νομίζεις πως βλέπεις τραγωδία, θέατρο σκιών, κουκλοθέατρο, κωμωδία και τέλος ένα παραμύθι. Η καλλιτεχνική ταυτότητα του σκηνοθέτη κάνει αισθητή την παρουσία της σαν απόηχος της προσέγγισης του έργου, αφήνοντας το κείμενο να ειπωθεί, να βιωθεί και να κλείσει με ένα ηθικό δίδαγμα, όπως οφείλουν να κάνουν τα αυθεντικά, καλογραμμένα παραμύθια.» Σπυριδοπούλου Δέσποινα, θεατρολόγος – ηθοποιός – καθηγήτρια Θεατρικής Αγωγής -«Υπέροχη απόδοση του παραμυθιού από τη νεότατη -και σίγουρα πολλά υποσχόμενη- Ελένη Στρατάκη και από τα λατρεμένα σκηνοθετικά ευρήματα του Δημήτρη Φοινίτση που με ξαφνιάζει με κάτι νέο σε κάθε του δουλειά. Η Αθοκουτάλα μεταμορφώνεται σταδιακά μπροστά σου. Οι σκιές των χεριών της παίρνουν ρόλους και η ζωντανή μουσική με το λαγούτο και το βιολί –διακριτικά- συνοδεύει το όλο εγχείρημα. Η γλώσσα δυνατή, κρητική, απολαυστική. Μην το χάσετε! Φραγκάκη Κατερίνα, συγγραφέας – δικηγόρος – «Η θεατρική προσαρμογή – σκηνοθεσία του Δημήτρη Φοινίτση, εστιάζει στο αφηγηματικό κείμενο, όπως αυτό διαμορφώνεται από την κρητική παράδοση και τις διάφορες καταβολές του. Η σκηνοθετική προσέγγιση δίνει έμφαση στο λόγο και την κίνηση της Αθοκουτάλας, σε ένα λιτό και απέριττο σκηνικό χώρο, όπου απουσιάζει ο γενικός φωτισμός με προβολείς και ο φωτισμός γίνεται μόνο με τη χρήση φακών προκειμένου ο θεατής να εστιάσει αποκλειστικά στην αφήγηση της ηρωίδας. Τα σκηνικά αντικείμενα που χρησιμοποιούνται είναι τα απολύτως απαραίτητα (γοβάκι, μπαούλο, χτένα), ενώ σημαντικό ρόλο έχει το κοστούμι της Αθοκουτάλας, δημιουργώντας ένα εικαστικό σύνολο που συνάδει με την απλότητα της ηρωίδας.» Ψαρουδάκη Αγάπη, θεατρολόγος – καθηγήτρια Θεατρικής Αγωγής

ΟΜΑΔΑ προΤΑΣΗ

Η Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ συγκροτήθηκε το φθινόπωρο του 2005 από επαγγελματίες του θεάτρου. Έχει έδρα της την Αθήνα. Όραμα της να «προτείνει» το νέο, το δημιουργικά ουσιώδες, το διαφορετικό, το «άλλο» στην τέχνη του θεάτρου και των λοιπών παραστατικών τεχνών μέσω ενός γόνιμου διαλόγου της τέχνης και του ανθρώπου, σχηματίζοντας συνάμα μια «τάση» στην έκφραση∙ ριζοσπαστική, ελεύθερη, αναγνωρίσιμη στο ευρύ κοινό την οποία και επιθυμεί σταδιακά να διαμορφώσει, κατά τη διάρκεια της πορείας της στην καλλιτεχνική σκηνή της χώρας αλλά και πέρα από αυτήν. Ο μινιμαλισμός και η αφαίρεση είναι τα κυριότερα ρεύματα που τροφοδοτούν καλλιτεχνικά το σχήμα. Τα κλασσικά έργα αλλά και η νέα γραφή, τα καινούργια -ιδιαίτερης τεχνοτροπίας- κείμενα αποτελούν τις πρώτες ύλες για έμπνευση και δημιουργία σε χώρους, κυρίως, μη θεατρικούς. Η ανατρεπτική «ιδέα» προσδιορίζει πρώτιστα το σκηνικό ύφος και την γενικότερη αισθητική της. Η ομάδα δεν χρηματοδοτείται από κανέναν κρατικό ή ιδιωτικό φορέα. «Αυτοχρηματοδοτείται», ωστόσο, από την ανεξάντλητη δεξαμενή της φαντασίας και τη ζωογόνα ανάγκη για πειραματισμό και καλλιτεχνική έκφραση. Παραστάσεις και Δράσεις της Ομάδας προΤΑΣΗ : • «Πολυέλαιος δια χειρός Καβάφη» – Θέατρο Τόπος Αλλού, «1ο Φεστιβάλ Νέων Θεατρίνων» (Αθήνα) • «Στη δίψα σου!» της Δ. Σ. Πόρτογλου – Booze Cooperativa (Αθήνα) / Μικρό Θέατρο (Θεσσαλονίκη) Πρώτη Παρουσίαση • «Κάσσυ» του Ανδρέα Φλουράκη – Τραπεζαρία Ξενώνα Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών, «Συνάντηση Νέων Δημιουργών» της ΧΙΙΙ Διεθνούς Συνάντησης Αρχαίου Δράματος 2007 (Δελφοί) Πρώτη Παρουσίαση • «Η σιωπή στο στόμα» της Κ. Φ. Ντάγκινη – Χώρος Τέχνης Ασωμάτων (Αθήνα) / Μικρό Θέατρο (Θεσσαλονίκη) Πρώτη Παρουσίαση • «Balance» της Νάνσυ Σπετσιώτη – Πύργος Μπαζαίου, «9ο Φεστιβάλ Νάξου» • «Τζούλια» του Γιόχαν Άουγκουστ Στρίντμπεργκ – Nixon, Screening Room (Αθήνα) • «Φιλοκτήτης» του Γιάννη Ρίτσου – Θέατρο Έναστρον, Φεστιβάλ Μονολόγων από την Τέταρτη Διάσταση (Αθήνα) / Θέατρο Θεμέλιο (Αθήνα, β΄ περίοδος) Πρώτη Παρουσίαση • «Πραγματικότητα» της Κλαίρης Λιονάκη – Εθνικό Θέατρο, Αναγνώσεις 2010 – Αίθουσα Εκδηλώσεων Κτηρίου Τσίλλερ (Αθήνα) Πρώτη Πανελλήνια Παρουσίαση • «Οι πληγές του

ανέμου» του Χουάν Κάρλος Ρούμπιο – Συνεργείο (Αθήνα) Πρώτη Πανελλήνια Παρουσίαση • «Dominatrix» της Μ. Ρ. Αναστασάκη – γκαρσονιέρα, Πεδίον του Άρεως / γκαρσονιέρα, Κυψέλη (Αθήνα) Πρώτη Παρουσίαση • «ταξιθέτρια(SOLO)» βασισμένο σε μέρος του μυθιστορήματος La Maschera της Έλενας Σοπράνο – Αίθουσα Εκδηλώσεων Ροδιακής Έπαυλης (Ρόδος, α΄ και β΄ περίοδος) / Πρώην Εβραϊκή Συναγωγή (Κως) / Μέγαρον Μακέδου (Αθήνα) Πρώτη Παρουσίαση • «Πασχαλινά Διηγήματα» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη – Ναΐσκος Αγίου Ελισσαίου (Αθήνα) • «Χριστουγεννιάτικα Διηγήματα» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη – Κατάλυμα της «Γλώσσας» της Ισπανίας (Ρόδος) • «Οι πιο δυνατοί» του Γιόχαν Άουγκουστ Στρίντμπεργκ – Philipp champagne bar (Αθήνα) / Τεχνουργείο art cafe (Ρόδος) • «ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ ή Τοπίο Γυναίκας στο Ύψος της Νύχτας» του Άκη Δήμου – Καλλιτεχνικός Σταθμός Ρόδου Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών / Θέατρο Πολυχώρος Σφαγείο (Κως) / Κήπος Πύργου Μπελλένη (Λέρος) / Τεχνοχώρος (Σητεία) / Πρώην Χαμάμ – Θόλος (Ρέθυμνο) / Πύλη Αγίου Γεωργίου – Λαζαρέτο (Ηράκλειο) / Αίθουσα Τέχνης, Δημοτική Πινακοθήκη Κέρκυρας • «Πασχαλινά Διηγήματα Ελλήνων Συγγραφέων» των Δημήτρη Καμπούρογλου, Ανδρέα Καρκαβίτσα, Κώστα Κρυστάλλη, Στρατή Μυριβήλη – Αναπαυτήριο Πικιώνη Λόφου Μουσών (Αθήνα) • «Soterrani (Υπόγειο)» του Ζουζέπ Μαρία Μπενέτ ι Ζουρνέτ – Φουαγιέ Altera Pars, «Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Θεάτρου» (Αθήνα) Πρώτη Πανελλήνια Παρουσίαση • «Nora» του Henrik Ibsen – Πολυχώρος CAMP!, «Φεστιβάλ Page_31» (Αθήνα) • «Χίλιες και μία Νύχτες» αραβικά παραμύθια – Νέα Δημοτικά Λουτρά Yeni Hammam (Ρόδος) Πρώτη Παρουσίαση • «Η Σονάτα του Σεληνόφωτος» του Γιάννη Ρίτσου – Τρούλος, Πηγές Καλλιθέας (Ρόδος) • «Οδύνη του Έρωτα» σε ποίηση Ράινερ Μαρία Ρίλκε (Duineser Elegien) – Αμφιθέατρο, Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. & Μ. Θεοχαράκη (Αθήνα) / Φουαγιέ, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης / Αίθουσα Εκδηλώσεων, Αναγνωστική Εταιρία Κέρκυρας • «Λαμπριάτικος Ψάλτης» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη – ξωκλήσι των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης & Αγίων Αναργύρων (Σητεία) / Μουσείο Χριστιανικής Τέχνης «Αγία Αικατερίνη Σιναϊτών» (Ηράκλειο) • «Πασχαλινά Διηγήματα Ξένων Συγγραφέων» των Ruben Dario, Anatol France, Corando Albaro, Ernest Hemingway – Αγγλικανική Εκκλησία Αγίου Παύλου (Αθήνα) • «Ράδιο Βαγδάτη» ολονύκτιο ακρόαμα παραμυθιών της Χαλιμάς – Σπίτι του Θεάτρου της Σητείας • «Λεονώρα» του Γκότφριντ Άουγκουστ Μπύργκερ – Αίθουσα Μελίνα Μερκούρη Πολύκεντρου Δήμου Σητείας, «Κορνάρεια 2013» / Κάστρο Μονολίθου (Ρόδος) / Δημοτικός Ανθόκηπος «Ήχος & Φως», 7ο Μεσαιωνικό Φεστιβάλ Ρόδου / Δημοτικό Κηποθέατρο Μάνος Χατζιδάκις, «Ηράκλειο – Καλοκαίρι 2013» / Θέατρο Altera Pars, «7ο Φεστιβάλ Νύχτες Nova Pars» (Αθήνα) / Ιόνιος Βουλή, 4ο SEVEN FESTIVAL (Κέρκυρα) / Περιστύλιο Αγίου Γεωργίου (Ναύπλιο) Πρώτη Πανελλήνια Παρουσίαση • «Tro(i)ktika» εμπνευσμένο από το θεατρικό έργο Happy Days του Σάμιουελ Μπέκετ – Δημοτικό Θέατρο Ρόδου • «Κορφιάτικες Ιστορίες (3)» του Κωνσταντίνου Θεοτόκη – Πολύτεχνο (Κέρκυρα) / Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Φλώρινας / Θεατρικό Εργαστήρι Πρέβεζας, Κάστρο Αγίου Ανδρέα / Αίθουσα Εκδηλώσεων «Εύη Λάσκαρι» Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Κέρκυρας (με παράλληλη διερμηνεία στην ελληνική νοηματική γλώσσα) • «ΕΓΚΑΤΑλελειμμένοι» του Δημήτρη Φοινίτση – Αποθήκη Εκδόσεων Αιγόκερως (Αθήνα) Πρώτη Παρουσίαση • «opus IV – Ο ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ» του Γιόχαν Άουγκουστ Στρίντμπεργκ – Στούντιο Όξω Νου (Χανιά) / Θέατρο Κρήτης (Ηράκλειο) / The Garage (Ρέθυμνο) / Τεχνοχώρος (Σητεία) • «Στη θέα των λέξεων: Ηράκλειο» των Γαλάτειας Καζαντζάκη, Ηλία Βενέζη, Λιλής Ζωγράφου, Γιώργη Γιατρομανωλάκη / Φεστιβάλ «Αθέατη Πόλη» 2015 – Προμαχώνας Μαρτινέγκο, Τάφος Καζαντζάκη (Ηράκλειο Κρήτης) • «Στην τάξη της κυρίας Μαργαρίτας» εμπνευσμένο από το θεατρικό έργο Apareceu a Margarida του Ρομπέρτο Ατάυντε – 14ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών «Δημήτρης Πικιώνης» / Παλαιά Τάξη, Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης (Αθήνα) / εικαστική εγκατάσταση «Λοξή Τάξη», πρώην θερινό Θέατρο Αλίκη (Αθήνα) • «Η Ωραία Αθοκουτάλα» κρητικό λαϊκό παραμύθι σε καταγραφή Γιώργη Γρ. Σταματάκη – Θέατρο Κρήτης (Ηράκλειο), Το Πλουμί (Αρχάνες), Σπίτι του Θεάτρου της Σητείας, The Garage (Ρέθυμνο), Χαρουπόμυλος Πανόρμου (ν. Ρεθύμνης), Παραδοσιακό Ρακοκάζανο «Η Χαρουπιά» (Πρινιάς Μαλεβιζίου – ν. Ηρακλείου), Δημοτικό Θέατρο Ρόδου, Αμφιθέατρο 3ου Γενικού Λυκείου Ηρακλείου, Θεατρικός Σταθμός Ηρακλείου, Χώρος Τέχνης Ασωμάτων (Αθήνα), Πέτρινο Θέατρο Σαρακήνικου (Γαύδος) Πρώτη Παρουσίαση • «Εις το φως της ημέρας» του Κ. Π. Καβάφη – Χαμηλή Πλατεία Πύλης Βιτούρι (Ηράκλειο), Κάστρο Άρτας • «Η Φτέρενη Κόρη» δωδεκανησιακό λαϊκό παραμύθι – Θέατρο Κρήτης (Ηράκλειο)

Διαφήμιση