HomeLife & StyleΑρθρο-ποταμός της Ανιστον: Δεν είμαι έγκυος, είμαι ολοκληρωμένη και χωρίς παιδί

Αρθρο-ποταμός της Ανιστον: Δεν είμαι έγκυος, είμαι ολοκληρωμένη και χωρίς παιδί

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Το μήνυμα ότι μία γυναίκα μπορεί να είναι ολοκληρωμένη έχει-δεν έχει σύντροφο, είναι-δεν είναι μητέρα αποφάσισε να στείλει η Τζένιφερ Άνιστον, σε μία πρωτοφανή για τα δεδομένα της κίνηση, έπειτα από τις φήμες που κατακλύζουν τον αμερικανικό Τύπο το τελευταίο διάστημα ότι είναι έγκυος.

Σε ένα εκτενές άρθρο της στην αμερικανική έκδοση της Huffington Post, η ηθοποιός βάζει τέλος στις φήμες περί εγκυμοσύνης, τονίζει ότι αν ποτέ αυτό της συμβεί θα είναι η πρώτη που θα το αποκαλύψει, ενώ στρέφεται και κατά των ταμπλόιντ που βασισμένες σε μία λήψη του φωτογραφικού φακού αναπτύσσουν σενάρια που επηρεάζουν τις ζωές των ανθρώπων.

«Για την ιστορία, δεν είμαι έγκυος. Αυτό που είμαι είναι αγανακτισμένη», σημειώνει η ηθοποιός περιγράφοντας τον ενοχλητικό και σε αρκετές περιπτώσεις επικίνδυνο τρόπο που ακολουθούν οι παπαράτσι προκειμένου να έχουν μία φωτογραφία εκείνης και του συζύγου της.

«Αν είμαι κάποιου είδους σύμβολο για κάποιους ανθρώπους εκεί έξω, τότε ξεκάθαρα αποτελώ παράδειγμα του φακού μέσω του οποίου εμείς ως κοινωνία βλέπουμε τις μητέρες μας, τις κόρες, τις αδερφές, τις συζύγους, τις φίλες και τις συναδέλφους. Η αντιμετώπισή μου ως αντικείμενο και ο εξονυχιστικός έλεγχος στον οποίο υποβάλλουμε τις γυναίκες είναι παράλογος και ενοχλητικός. Ο τρόπος που με προβάλλουν τα Μέσα είναι απλά μία απλή αντανάκλαση του πως βλέπουμε και παρουσιάζουμε τις γυναίκες γενικά, και συγκρίνεται με κάποιο στρεβλό πρότυπο ομορφιάς. Μερικές φορές τα πολιτισμικά πρότυπα χρειάζονται απλά μία διαφορετική προοπτική έτσι ώστε να μπορούμε να τα δούμε ως αυτό που πραγματικά είναι -μία συλλογική αποδοχή… μία υποσυνείδητη σύμβαση», γράφει η Τζένιφερ Άνιστον και συνεχίζει εξηγώντας ότι η εντύπωση που έχει περάσει στα μικρά κορίτσια ότι είναι όμορφα μόνο αν μοιάζουν με τα σούπερ μόντελ είναι κάτι που τα ακολουθεί ακόμα και στην ενηλικίωσή τους. Αυτό που θέλει να τονίσει όμως η ηθοποιός είναι ότι αυτή η σύμβαση και «απάνθρωπη εικόνα» για τις γυναίκες διαιωνίζεται χάρη στον τρόπο που λειτουργούν οι «ειδήσεις» για τους σελέμπριτις που εστιάζουν την προσοχή τους σε μία φυσική «ατέλεια» προκειμένου να εξηγήσουν αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο γάμο ή την σχέση, για παράδειγμα.

«Συνήθιζα να λέω στον εαυτό μου ότι τα ταμπλόιντ είναι σαν τα κόμικ, ότι δεν πρέπει να τα παίρνουμε στα σοβαρά, μία σαπουνόπερα για να δει ο κόσμος όταν χρειάζεται κάτι να τους αποσπάσει την προσοχή. Αλλά πραγματικά δεν μπορώ να το λέω πια αυτό στον εαυτό μου γιατί η πραγματικότητα είναι ότι η καταδίωξη και η αντιμετώπιση ως αντικείμενο που έχω βιώσει από πρώτο χέρι, συνεχίζεται εδώ και δεκαετίες τώρα, αντικατοπτρίζει τον στρεβλό τρόπο με τον οποίο υπολογίζουμε την αξία μίας γυναίκας», λέει η Άνιστον εξηγώντας ότι τον τελευταίο μήνα αντιλήφθηκε ότι η αξία μίας γυναίκας ορίζεται από την οικογενειακή της κατάσταση και από το αν είναι μητέρα.

Μετά λοιπόν τα χιλιάδες δημοσιεύματα για την «εγκυμοσύνη» της, η Άνιστον παίρνει θέση και γράφει: «Είμαστε ολοκληρωμένες με ή χωρίς σύντροφο, με ή χωρίς παιδιά. Μπορούμε να αποφασίζουμε για τους εαυτούς μας τι είναι όμορφο όταν έχει να κάνει με το σώμα μας. Αυτή η απόφαση είναι δική μας και μόνο. Ας πάρουμε αυτή την απόφαση για τον εαυτό μας και για τις νέες γυναίκες στον κόσμο αυτό που μας βλέπουν ως παραδείγματα. Ας πάρουμε αυτή την απόφαση συνειδητά, μακριά από τους θορύβους των ταμπλόιντ. Δεν χρειάζεται να είμαστε παντρεμένες ή μητέρες για να είμαστε ολοκληρωμένες. Έχουμε την ευκαιρία να αποφασίσουμε το δικό μας «και ζήσαν αυτοί καλά» για τους εαυτούς μας», γράφει η Άνιστον και εξηγεί ότι δεν κυνηγάει το να γίνει μητέρα επειδή αισθάνεται ατελής με κάποιο τρόπο.

Στο τέλος του άρθρου της η ηθοποιός καλεί τον κόσμο να αντιληφθεί ότι πίσω από τις φαινομενικά άκακες ειδήσεις κρύβονται «τοξικά μηνύματα» που διαμορφώνουν τις ιδέες μας. «Έχουμε την ευκαιρία να αποφασίσουμε πόσα θα πιστεύουμε από αυτά που μας σερβίρονται, και ίσως κάποια μέρα οι ταμπλόιντ θα αναγκαστούν να δουν τον κόσμο μέσα από ένα διαφορετικό πιο ανθρώπινο φακό γιατί οι καταναλωτές θα έχουν σταματήσει να μασούν μ@λ@κίες».

iefimerida.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση