HomeΚΡΗΤΗΣεμινάριο για τεχνικές πωλήσεων και εξυπηρέτηση πελατών

Σεμινάριο για τεχνικές πωλήσεων και εξυπηρέτηση πελατών

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Περισσότερο από κάθε άλλη φορά, οι επιχειρήσεις για να επιβιώσουν χρειάζεται να επικεντρωθούν στα δυνατά σημεία και ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα. Οι τεχνικές πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελάτη έχουν εξελιχθεί και ο καταναλωτής είναι πλέον πολύ ενημερωμένος και απαιτητικός. Είναι κρίμα να χάνονται πωλήσεις και να χαρίζονται πελάτες στον ανταγωνισμό, λόγω άτυχων συμπεριφορών και πεπαλαιωμένων τρόπων εξυπηρέτησης.

Το ΚΕΚ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ διοργανώνει σεμινάριο το οποίο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων, Ελεύθερους Επαγγελματίες, Νέους Επιχειρηματίες, πωλητές και στελέχη πωλήσεων, σε φορείς (δημόσιοι, ιδιωτικοί) επιφορτισμένους με την προώθηση και ανάπτυξη ΜΜΕ καθώς και σε συνεταιριστικές οργανώσεις με ενδιαφέρον στην προώθηση των προϊόντων τους.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι:
να προσφέρει στον εκπαιδευόμενο τις γνώσεις και τις τεχνικές ώστε ν’ εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του πελατολογίου του και να διευρύνει το πελατολόγιό του μέσω συστάσεων και διαφήμισης ‘από στόμα σε στόμα’
να παρουσιάσει τρόπους αύξησης πιστότητας πελατών και μείωσης παραπόνων

Ενότητες Σεμιναρίου:
Μέρα 1: Εξυπηρέτηση πελατών
Πότε η εξυπηρέτηση πελάτη ξεπερνάει τις προσδοκίες & πότε απογοητεύει το κοινό σας
Πως χάνονται οι πελάτες: Οι έξι επιθετικές και αμυντικές συμπεριφορές προσωπικού που κοστίζουν στην επιχείρηση

Μέρα 2: Τεχνικές πωλήσεων
Γιατί χάνεται μια πώληση – Κοινά λάθη που γίνονται συνειδητά / ασυναίσθητα
Από την Απλή στη Συμβουλευτική πώληση
Προβολή ταινίας: Η Τέχνη της Πώλησης
Έξυπνη πώληση – Επιβραβεύσεις πελάτη και προώθηση συμπληρωματικών προϊόντων

Μέρα 3: Μετα-αγοραστική εξυπηρέτηση
Πότε η πώληση δεν είναι το τέλος μιας συναλλαγής, αλλά η αρχή μιας σχέσης
Προβολή ταινίας: Ποιος σου το πούλησε αυτό;
Διαχείριση παραπόνων: Ευκαιρία για αύξηση της ικανοποίησης πελάτη

Δικαίωμα συμμετοχής : Το κόστος του προγράμματος είναι 80€ ανά συμμετοχή.
Χρόνος Διεξαγωγής : 10 ώρες, Τρίτη 30/06, Πέμπτη 02/07 και Τρίτη 06/07 από 18:00μ.μ έως 21:00μ.μ
Εισηγήτρια : Εβίτα Ταχατάκη, έχει σπουδάσει ψυχολογία στην Αγγλία το 1997 με μεταπτυχιακό στις Ηλεκτρονικές εκδόσεις και επικοινωνίες στο USL του Λονδίνου. Εργάζεται ως σύμβουλος επιχειρήσεων στην εταιρεία SPC και έχει συμμετάσχει με ομιλίες σε σεμινάρια και ημερίδες.

Επικοινωνία: Πληροφορίες στο Κ.Ε.Κ. του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Κορωναίου 9, τηλ: 2810-302736 & 302730 κα Μαίρη Βενιχάκη email: [email protected] φαξ 2810-227189, [email protected] από τις 08:00 έως 15:00 μ.μ. και αιτήσεις στην ιστοσελίδα: www.katartisi.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση